srijeda, 03.01.2007.

Prijateljstvo

PRIJATELJSTVO:

1. Prijateljstvo je ljubav bez krila.
2. Rana koju ti zada prijatelj nikada ne zacijeli.
3. Onaj kome je iskreno do prijateljstva ne poteže se da dobije prijatelja, nego da postane prijatelj.
4. Prosjak je čovjek koji se je uzdao u pomoć prijatelja.
5. Pravi prijatelji dođu k nama ako smo sretni i ako ih sami pozovemo, a ako smo nesretni dođu sami.
6. Prijateljstvo je netko tko bi volio darovati a ne zahtijevati.
7. Prijateljstva bi morala biti besmrtna, a neprijateljstva smrtna.
8. Prava je ljubav rijetka, pravo prijateljstvo još rjeđe.
9. Teže je prijateljstvo zadržati nego započeti.
10. Sreća stvara prijatelje, nesreća ih najsigurnije iskuša.
Ovo je Lucija napisala na nasem blogu i ja bih dodala jos jednu:
11.pravi prijatelj bi pustio prijatelja da uziva u sreci i pridruzio bi mu se...

- 13:53 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

dosadno mi je

O meni

-zovuh me sara
-IMAM 14 GODINA
-crncim u Bogumilcu
-zivot mi uljepsavaju profesori i frendovi
-slusam sve osim narodnjaka i popa
- i volim puno brbljat i nesramim se(ponekad)