ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga

Ciao.......blog o Avril O Zacu,o High School Musical..nadam se da će vam se svidjeti.....=)=)=)
Ostavljajte mi puno komova pa ću ja vama.........
Bokić.......By AvRiLkA

Linkovi

by:mackovicka

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Avril com

HSM

MOJ DRUGI BLOG:
Moj drugi blog
MOJ TREĆI BLOG:
Moj treći blog

Ja.....

Ime:beljbelj
Prezime:beljbelj
Godine:14wink
Hobi:sviranje
Razred:8

Volim:sretansretan
-obitelj,prijatelje,psecerekcerek
-Avril Lavigne,Zaca Efronacerekcerek
-High School Musical 2
-hrvatska
-cerekR-----cerek

Ne volim:tuzantuzanzalivenmad
-glupe osobeburninmaddead
-laži:zujo:laze
-zmijecrycry
-paukecry
-tikvicemad

-.....mouthwash



Get Your Clock


KOLIKO VAS JE BILO:
Free Counter
Free Counter

KoLiKo VaS Je SaDa Na BlOgU:
hit counter

Kakva vam je Avril.......
Najbolja........
Najljepsa.........
Najgora........
Tako........
Moze i bolje
pollcode.com free polls


Image Hosted by ImageShack.us


Avril Lavigne Everything back but you

Today was the worst day I went through hell
I wish I could remove it from my mind
Two months away from you but I couldn't tell
I thought that everything was gonna be just fine

The postcard that you wrote with the stupid little note
Something wasn't quite right about it
It smelled like cheap perfume
And it didnt smell like you
And there is no way you can get around it
Because you wrote

I wish you were her
You left out the 'E'
You left without me
And now you're somewhere out there
With a bitch, slut, psycho babe
I hate you, why are guys so lame
Everything I gave you
I want everything back but you

My friends tried to tell me all along
That you weren't the right one for me
My friends tried to tell me to be strong
I bet you didnt think that I would see

The postcard that you wrote
With the stupid little note
Something wasn't quite right about it


I want to see you cry
Like I did a thousand times
Now you're losing me you're losing me now
Because you wrote

I wish you were her
You left out the 'E'
You left without me
And now you're somewhere out there
With a bitch slut psycho babe
I hate you, why are guys so lame
Everything I gave you
I want everything back but you

The postcard that you wrote
With the stupid little note
Something wasn't quite right about it
And it didnt smell like you
And there is no way you can get around it
Because you wrote

I wish you were her
You left out the 'E'
You left without me
And now you're somewhere out there
With a bitch slut psycho babe
I hate you, why are guys so lame
Everything I gave you
I want everything back but you x2

Avril Lavigne

Avril Lavigne

Avril LaVigne

Avril Lavigne Hot

Avril Lavigne Hot

Avril Lavigne Hot

Kakav vam je moj blog....????
Ok....
Lijep.....
Super....
Dobar...
pollcode.com free polls



avril l
avril l
avril l
avril l
avril l
avril l
avril lavigne

petak, 07.03.2008.

Hm.........

oni koji ne vole AVRIL molim lijepo da napuste odmah blog a ne da mi pišu da je ona najgora....imate crveni X gore u desnom kutu i to je to ok????...bok..............



| Reci nešto pametno… (21) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.