♥ Candy girl

petak, 25.07.2008.

post o maloj đeleni,hihi

e pošto je pederčiina(haha) od ove osobe inzistirala da napišem post o njoj,evo ga...a ta nenormalna osoba je jelena...ona vam je mlađa od mene i mi stalno zajebavamo ljude...mislim da ima 14 godina....znam koga voli(hahah) al vam baš i ne smijem reć pošto bi me ubila,ma aj reći ću vam,voli mene,hahahha ma šalim se,fkt vam nesmijem rećbeljbelj....uvijek joj kažem da je luda jer svaka tri dana ima neke spike da je život koma pa dobije mal batina...e da da,šiša se tak često da ja mislim da joj je čača frizerroflroflrofl...a šta da kažem...ugl opičena,krejzi bjaččč....i tak...a ja vas pozz do sljedećeg post...pufa mufa

25.07.2008. u 22:07 • 31 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

e pa šta da vam kažem...zovem se rozalia,ubrzo ću u drugi srednje,jeeeeeeeee,rođena 15.12.1992. znači imam 15 godina....e da drugi srednje ekonomske,hihi...volim svoje frendove bez kojih ne moguuuu a pogotovu mateuuu(dođi brzo s mora),naravno svoju family,pizzuu(haha),dečke i tak svašta...ne volim umišljene ljude(pa tko njih uopće voli),profesore(al aj neki su kao ok),školu(jedino frendove u njoj volim,lol),laži(iako se meni nekad zalomi da neku laž izgovorim al aj ok) i takoo....i šta da vam kažem drugo nego da uživate u praznicima dok još traju i budete hepi...pussam vassss

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

°°slikice°°

Photobucket

Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

moja mala abecedica

A-ananas,mljac mljac
B-balon
C-cikla,bljakec
Č-čokolada,njamiiiii
Ć-ćića,hehe
D-dubrovnik
DŽ-džip
Đ-đezva,mislim da je s đ,hihi
E-eskimi
F-frula
G-grom
H-hrčak
I-iglu,kad sam spomenula eskime morala sam i to
J-juha,nije da ju obožavam
K-kava,sa šećerom i mlijekom,hihi
L-livada
LJ-sve je to LJubav
M-maskaraaa
N-nos
NJ-njihaljka
O-oko
P-puška
R-ruža
S-svijet
Š-škola,ijuuu
T-trava
U-ulica
V-viljuška,hihi
Z-zapad
Ž-žlica



CREdits


DESIGNER: SIPEI
Prilagodila: anJa.tHe.biTch. (:
CODING: abstractiqqueart
PICTURE: cyworld
HOST: x x