ne to nisam ja :)

04.02.2007., nedjelja

pocinju postovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...za pocetak...
poZZZ - Zdrav...
sRRyte ky nisam pisao...
heh...
poceo sam o5 jer mislim da neke stvari ne treba presutjeti.
-
sve se stvari dogadaju s razlogom, pa dakle i ova:
moj frend... zbilja pozitivna osoba, puna pozivivne energije...
na kraju krajeva i dobra i postena osoba, kakvih je danas... zbilja malo... kriv je nacin odgoja... al necemo sad o tome...
uglavnom...
pozlilo mu je, i nije mogao drzati bolove, te su ga odveli u bolnicu...
pod zapisom-upala pluca...
nakon nekoliko pretraga koje su trajale par dana da se uvjere...( nakon tih par dana on nije vise mogao normalno funkcionirati... ) otkriven mu je rak...
koji se prosirio po svim unutarnjim organima, mnogo metastaza je pronadeno...i lijecnici su rekli da nema smisla lijeciti ga, jer nemogu nista pomoci... rak si je uzeo maha, i usao u zavrsnu fazu kada zauzima prakticki cijelo tijelo, mogu to tako reci...
i dan danas mu jos nisu rekli... a proslo je 5 dana.
danas, on je na infuziji, stalno pod morfijem... i spava...
spava vec par dana...
tesko je vjerovatno da ce ga buditi... jer ne vjeruju da bi prezivio bolove.
inace iskrena, jednostavna osoba...
najbolji prijatelj mojeg riste...
odlazi...
tako nenadano...
u zadnje vrijeme mi se poklopilo jos mnogo mnogo stvari...
previse da bi mogao napisati i u 1000 postova...
al eto, on...
on mi je pomogao da shvatim jos vise kolko treba cijeniti zivot...
okrecem novu stranicu u svome zivotu...
nemate pojma kolko nekoj osobi moze biti tesko... kad se takvo sto desi... osjecajan sam... i pogada me sve to...
al o5...
moram dalje... dapace-jos s vise povoda nego do sad...
s vise zelje...
prebrzo ga je uhvatilo, nisam se stigao ni oprostiti...
...
premalo je vremena u ovom zivotu da se sve prode...
pa treba proci cim vise,a da ne govorim kolko je NEZAHVALNO patiti, i zatvarati se u sebe... zbog nekih sitnica koje nisu vrijedne tolkog spomena, i koko vam to oduzima vremena u vec toooliko kratkom zivotu.
...
oprostite na ''crticama'', na tekstu koji ima 100 pocetaka i krajeva... na nepovezanosti, al tesko je govoriti u ovim trenucima o tome...
uzivajte,
i...
zivot je borba, unutar lijepih i ruznih trenutaka... svakoga dana borite se da istaknete one lijepe, te da vam cim duze traju.
te da vam zivot bude ispunjen njima...
...do sljedeceg tipkanja...
pozdravlja vas korisnik: pioneer...
-

<< Arhiva >>