< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (26)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

hm...

SUMRAK

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

linkovi:

...lara i vale....


nešto o meni:

Ime: Ena
Prezime: koga briga....belj
God: nije bitno
e-mail:ena.juric@hotmail.com
Volim:životinje...zgodne dečke...frendove...svog psa....msn....sve svoje stvarčice.....hehe....ma svašta ja volim.....
Ne volim: umišljene debile.....neke ljude (neću nabrajat)....grah, povrće.....
Naj frendica: Tomy
Naj frend: Ojvan
Dečko: nemam ga !!!!!cry

hmmm...slikice....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

petak, 18.07.2008.

ipak još jedan postić

eto pošto ste me iznenadili s tako puno komentara za samo jedan dan..smijeh...ja sam odlučila napisat još jedan post prije nego što odem na more......nemam vam baš kaj puno za napisat.....danas sam opet hodala s mamo malo po zg-u...smijeh...pa sam si kupila još neke stvarčice za more..smijehsmijeh.......i tako......nadam se da mi neće bit ovako ružno vrijeme na moru kao što je bilo danas..no...jer ću inače poludit......evo baš sam iznenađena kaj tako puno komate.....i to svakim danom sve više osoba.....hehehehe...smijehsmijehsmijeh...jedva da stignem vraćati sve komiće.........sad kada odem na more neću vam moći vraćati komiće......ali obećajem da kada se vratim s mora vratit ću svima komiće koji su mi vjerno komali dok me nije bilo.yesyes....hehe......jedino mi je malo žao kaj baš više ne komaju moji frendovi...tj ljudi koje ja poznaje......cry......ali jbg.........ma neću se ja s time opterećivat............pa nemora se svakom sviđat moj blog.........hehe.....neznam kaj da vam više kažem..........užasno mi je dosadno....tuzan....trebala bi se spremat za more.........a uopće mi se ne da...smijeh...lool....a šta ćeš kad sam malo lijena.......jbg..........ja vam sada idem.......a kada se vratim s mora očekujem jako, jako, jako......puno komentara.........i ne zaboravite......sve ću vam komentare vratit.....obećajem.......javim vam se za dva tjedna...pozzzzzzzzzzzz.......pusa......kiss..........wave
yesKOMAJTEyes


p.s. moje slikice su izbrisana..jer se većini ljudi gade.....



| Twirlight (70) | New moon | Eclipse |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.