LUDNICA by: Pinkyca

ponedjeljak, 18.02.2008.

Eh!!! Eto mene nakon dugo vremena!

Zdravo!!! Pošto mi se javila jedna osoba tj. ostavila komentar, pa eto, pisat ću blog samo zbog te osobe!!!! Eto Vesna samo za tebe!!! wink
I tak....
Danas sam bila u školi i bilo je baš zakon, zaje... sam se s frendicama, a ona moja luda frendica Silvija..... joj...... nisam mislila da može biti tolko luda
belj
Nazvala je mojeg dečka s mog moba i rekla mu da ga voli tj. on je misli da sam to ja..
Ja sam poludela!!!! Ali nije to ništ strašno, ali u tom trenu mi je došlo da ju objesim za mali nožni prst i da ju ostavim da visi rofl
Eh da, čekala sam frendicu na željezničkoj stanici i onda da neidemo pješke pokupil nas je jedan dečko tj. nas dvije i još dvojicu, e dečki su zakooonn, ja sam umrla od smijeha, takve fore valjaju da to nije normalo...
Eto to bi bil moj dan ukratko....
pozzzz svima i ostavite pokoji komentar!!!
pozzz i pusa mojem dragom wink
kisssić

- 21:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Na ovom ću blogu pisati o svemu i svačemu.
    Nadam se da će vam se svidjeti. sretan

    Slobodno ostavite koji komentar!!!

ETO MALO SLIKICA!!!!

  • Image Hosted by ImageShack.us