studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Free Site Counter
Free Site Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Sićo - moj fukin best friend
[Iva - moja best frendica :D
[ daz - full full full dobra frendica
Leon - sta za rec :D
Bruno jako dobar frend
Mark - legenda od covjeka ful dobar frend
AC/DC - luda cura legenda
Miha - legenda
Dodo - legenda od covjeka frontman monoxa
Lorena - spaljotka...
Monika - jako dobra frendica
Ušalj - gitarist HITC-a
Lea - ful dobra frendica
Psihodelije - super ljudi i super bend
Pas - haha pas legenda
Ljubica - jako jako jako dobra frendica
The Trooper - super tip

četvrtak, 30.11.2006.

Moj djed...urbana legenda!!!

Ovako prica pocinje...jednog suncanog dana...waljda je bio suncan ne znam imo sam jednu jebenu godinu...cetnici su prowalili mom djedu (s tatine strane) u kucu i pokrali mu pare i sta ja znam sve...i nisu ga bili ozljedili...pa su ga pitali di skriwa rakiju...oni su njega ubili od batina bio je sav polomljen slomili su mu nekoliko kostiju al on nije htio rec di je jebena rakija......jebote moj djed je bio legenda alkohola...skoro ubili cowjeka od batina a on im nije reko di je jebena rakija...i od danas kad sam sazno to djed mi je uzor...btw ja ni ne znam kako se on zowe...

ae sad da napisem nesto...
Nameless se raspo jer su gitarist i zenski wokal otisli ca...i to oni sami nismo ih otjerali...tako da necemo swirat na RiRocku a za swirku na korzu neznam jer trebamo nac gitarista...da....

ae ljudi pozz...

- 22:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #


nedjelja, 26.11.2006.

Prvi post

da,da,da...prvi blog...ikad...
iako neam pojma o blogovima potrudit cu se da ovo liči na nešto a ne na nekog jazavca...
ae pisat cu kasnije kad budem odmoran...sad sam umoran ko pas...i ne da mi se trenutno nis i idem spavat...da i da zahvalim svojoj frendici ljucici sto se potrudila napravit ovaj blog. ae laku noc.

- 01:28 - Komentari (17) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< >