< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...*pinky bear*...

Uzmi moj banner:


Image Hosted by ImageShack.us

PPure
IIrresistible
NNutty
KKinky
YYummy
BBold
EEdgy
AAppreciative
RRaw

Name / Username:


Posjetite blog-ove:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
~Helena~
Lana0
Moj blog 2
Ella
*Pretty in pinky*
sandy
Helena2
***:::....CRAZY HOLLYWOOD...::::***
ILLEGAL
Anyaa

Photobucket - Video and Image Hosting




Bilo vas je od 12.02.2007.....

Free Website Counters


Poslušaj mjuzu:













MAIL:

za gmail ili google talk: meggy95@gmail.com
za msn: maggy-dona@hotmail.com
za net.hr: maggy95@net.hr

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo


MySpace Layouts


layout for myspace


Image hosted at bigoo


Bigoo


Blog images


blog layouts


MySpace


MySpace


MySpace images


Friendster images


Myspace


MySpace


Images for your blog


MySpace


MySpace


free image hosting


Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo


layout for myspace


Image hosting


MySpace Layouts


MySpace


MySpace


image hosting for myspace


MySpace


Bigoo


Image hosting


MySpace


Image hosting


MySpace Layouts

četvrtak, 08.02.2007.

Banner....

Sada sam si upravo napravila banner!!! nije baš neki jel' sam u žurbi...pa zato ću si još neki napraviti!!! Ali koji će biti puuuno bolji od ovog... Ali nije u tome problem, problem je u tome što ne znam staviti ono polje gdje se može uzeti kod od mog bannera!!! nemam poooojma kako se to radi...
Ali evo mog bannera (za sada): Image Hosted by ImageShack.us

Sigurno nije baš neki, ali je meni smiješna slikica =)
E danas sam otkrila jedan blog od SLAVNIH!!! Od Lane Jurčević sam otkrila blog!!! Nije na blog.hr nego je na bloger.hr, ali nema veze... OTKRILA SAM GAAAAA!!! Ali sigurno želite web, zar ne? E kako sam ssamo pogodila!!! Evo web vam je: http://www.lana.bloger.hr

Ako vam se da onda pogledajte joj blog, ali joj ne možete ostavljati kommiće jel' niste član u bloger.hr, zapravo niste registrirani, ja na svu sreću jesam!!! Ako niste znali pod linkiće vam piše moj drugi blog na bloger.hr !!!

BYEEE I POZZZZZZ!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.