siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...*pinky bear*...

Uzmi moj banner:


Image Hosted by ImageShack.us

PPure
IIrresistible
NNutty
KKinky
YYummy
BBold
EEdgy
AAppreciative
RRaw

Name / Username:


Posjetite blog-ove:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
~Helena~
Lana0
Moj blog 2
Ella
*Pretty in pinky*
sandy
Helena2
***:::....CRAZY HOLLYWOOD...::::***
ILLEGAL
Anyaa

Photobucket - Video and Image Hosting




Bilo vas je od 12.02.2007.....

Free Website Counters


Poslušaj mjuzu:













MAIL:

za gmail ili google talk: meggy95@gmail.com
za msn: maggy-dona@hotmail.com
za net.hr: maggy95@net.hr

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo


MySpace Layouts


layout for myspace


Image hosted at bigoo


Bigoo


Blog images


blog layouts


MySpace


MySpace


MySpace images


Friendster images


Myspace


MySpace


Images for your blog


MySpace


MySpace


free image hosting


Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo


layout for myspace


Image hosting


MySpace Layouts


MySpace


MySpace


image hosting for myspace


MySpace


Bigoo


Image hosting


MySpace


Image hosting


MySpace Layouts

ponedjeljak, 29.01.2007.

Ravni udarac u j*ja!!!

Dugo me nije bilo...ali imam svojih razloga...
Danas smo imali najgluplju lektiru Strah u Ulici lipa....čista glupost od knjige....
Dan mi je bio jadan....Dajana i ja smo sada izmislile neko rukovanje kada se vidimo......hehe.....Ali poslije škole je dan tek bio zanimljiv....Ovako Karlo je gurnuo Brunu. Bruno mu je rekao Karlu da je p*derčina, onda se u sve to umejšao Tomislav... i Tomislav se pravio nekim frajerom i pitao Brunu koga zove p*derčinom... Bruno nije odgovorio i Tomislav je približio k sebi Brunu i udario je Brunu koljenom u j*ja.....Bruno se samo primio za j*ja....Tina i ja smo se cerekale, kada me u školi non-stop zeza Bruno... pa ako mu je to trebalo da se nauči pameti, onda fakat ne znam....Ali mislim da se ništa ne riješava batinama.... Ali Karlo mene i cure iz mog razreda non-stop zeza, a kaj bi ja trebala napraviti... trpiti ga??? NEEE, NIKADA!!! Samo sam lijepo pozvala brata da mi pomogne i od tada me Karlo više ne zeza....k'o mu kriv......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.