MySpace Layouts

MySpace Layouts

pInKy AnĐeO

30.03.2006., četvrtak

drago sunce!!!:)

LJUUDI,danas mi je bilo savršeno! u školi nije bilo također loše,ali kad je ovakvo vrijeme,osjećam se još bolje!imam totalno filing koda je ljeto.zamislite samo kako je lijepo biti na moru, kupati se, navečer šetati pokraj plaže ili u gradu, gledati dečke bez majce... jao, moram se probuditi iz ovog predivnog sna... tek je 4.mjesec, moramo izdržati "samo" još otprilike 2 i pol mjeseca,pa tek tada slijedi.....ovo o ćemu sam maloprije pisala a dotad nas čekaju neudobne školske klupe, zagušljive i monotone učionice i dosadni profesori...doduš kad razmislim oni isto 100% žele biti negdje na odmoru sa svojom obitelji,ali moraju obavit svoj posao tako da ni njima nije lako,ali opet, dobro je bit profesor, imaju tako duuge praznike i preko ljeta i zime,tako da se ne bi trebali toliko bunit,ali znam da nije ni njihov posao lak!treba cijelo vrijeme bit u toj glupavoj školi i predavat tako dosadna gradiva....
sve u svemu radujem se lijepom vremenu i tome što je napokon stiglo proljeće i sve što ide s njim! za 1 tjedan idem sa školom u Njemačku! ne znam kako se piše MUNCHEN, nek mi nitko ne zamjeri što sam 1000% krivo napisala ali šta mogu!!!!
pozdrav svima,i čujemo seee!!!!!!!!!!!
p.s. sviđaju mi se ove promjene na blogu, što mogu stavljat boju i smajliće!!!
pusica

- 19:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga