MySpace Layouts

MySpace Layouts

pInKy AnĐeO

20.03.2006., ponedjeljak

PONEDJELJAK BEZ ŠKOLE!!!!!!!!!:))

Danas nema škole,danas nema škole! ne možete vjerovati kako sam sretna što danas ne moram ići u glupu školu!!!!!!!
danas smo trebali pisati 2 testa!iz hrvatskog i iz engleskog!sad imam vremena da još skužim neke stvari iz engleskog i tak!
tako sam sretna! jedino mi je bed zbog tjelesnog,imamo ga jednom tjedno(baš ponedjeljkom)i sad ga neću imati!al nema veze! preko vikenda NIŠTA nisam učila,tak da ćumorati sada! šta da pišem!?????
ajd neću ništa više pisat, al ne bi voljela biti u vašem mjestu jer vi svi danas morate u školu!JAADNI!e....da a u četvrtak je dan škole pa ni onda nemamo redovnunastavu već imamo kao neke radionice, tak da bi ovaj tjedan trebao biti ok!!!!!!!!!!!
sretno svima u školi i nakupite puuno petica!

p.s. hvala na komentarima i drago mi je što mi se javljate! PUSETINA
MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 08:31 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga