counter

Pinky and Brain

srijeda, 24.01.2007.

Tajno bajno

Pinky znas kaj bumo radili danas?
Neznam Brain, kaj?

Bumo pokusali preuzeti vlast, kao i svaki dan kaj pokusavamo Pinky.
A kako cemo to danas napraviti Brain?

Bumo se uclanili u neku tajnu sluzbu.
I sta onda Brain?

Onda bumo znali tko je prija bio u tajnoj sluzbi i tak bumo srusili Vladu u Hrvatskoj.
A tko je bio u tajnim sluzbama Brain?

Kak tko, pa svi su bili u nekoj tajnoj sluzbi. Neki su bili komunisti neki ustase neki su bili cvijece i tak.
Kako cvijece Brain?

Pa ljepo pojavljivali su se samo u hrvatsko proljece.
A tako mislis Brain.

Da i tak bumo otkrili da su svi bili u nekim tajnim sluzbama i onda bu nam svi bili ili sluge ili bumo sve portjerali iz zemlje.
Bravo, ja mislim da ce nam ovaj plan uspjeti Brain.

- 13:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Hy!
Ja sam Pinky.
A ja sam Brain.
Mi bumo jednog dana preuzeli vlast u Hrvatskoj.
Da i onda bumo veliki diktatori.
Sve cemo vas potlaciti!