ponedjeljak, 21.08.2006.

DOSADAAAAAAAAAAA


waveEvo me ljudi ponovosmijeh.............Bila sam
dva dana u babebangčisti i zarađivagreedy.
.................Nisam se išla kupa,ni išla vnka ...........
Ništa mi se nedanamcor ............Svaki je dan
sjebanheadbang.......Eto ljudi moji za par dana
je exkurzijanut.....................Biće sveganaughty
............Sta je najgore za 2 tjedna je škola..........Znam
dazvuči glupo ali mi falismijeh.......................Eto to vam
je sve ..............I još pozdravi
Brige,Kate,Loky,Mara,Dora,Iva,Haklu,Lukre,Đurđa,Anju,
Anu,Viki,Teu,Karlu,Valentinu,Božicu,Leu,Romanu,Stelu,
..................Pera,Mata,Tomija,Rudija,Damjana,Davida,
Tibora....................I sve koje znam i posjete moj blog.
..............biggg kisssvima..........................

layout for myspace

layout for myspace

- 22:20 - Tvoje riječi ( 57 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.