utorak, 15.08.2006.

ejjjjjj

waveEvo i mene ljudi.Pa kako ste,sta ima
novog,kako ljubav,kako životbang................
to su vam sve debilna pitanjaburninmad......
....Vratimo se mi na ozbiljnostsmijeh........
U mene vam je sve po starinskom načinu
..............Lupaš galavomod zid i takoheadbang......
.............Ma šalim se jaroflU mene vam je sve po
starom.........Ali ovo ozbiljnothumbup..............
Eto u brzo će exskurzija......coolBila sam ponovo
u babe........ malo zadađivat greedy.......Eto ljdui
to vam je svge od mene..........Aha još pozdravipuknucu
...........Brige,Kate,Dora,Mara,Dora,Hakle,Iva,Đurđa,
Lukre,Božica,Tea,Viki,Karlu,Valentinu,Leu,Lily,Anju,Loky,
Romanu,Stelu....................Pera,Tomija,Rudija,Damjana,
Mata,Davora,Tibora................I sve koje sam zaboravilai
koje znam......Isvima biggggggggggggggkiss
MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 23:31 - Tvoje riječi ( 21 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.