srijeda, 09.08.2006.

Evo me

waveEvo i mene,upravo sam bila u gradu sa mamom,
kupila sam neke gaćebang........Sinoć sam bila u gradu
bilo je supernut.................Dobila sam mp3,napokon
samo mojnaughty......Slomila sam slušalicu od Briginog
mp3-asmijehIdem se u petak šiša...............Popodne
idem na neki glupi rođendan od rođaka headbang,
pa u grad.............Eto to vam je sve iz mog dosadnog
života burninmad.................Pozdravljam:Brigu,Katrin,
Doru,Maru,Haklu,Ivu,Đurđu,Lukru,Lily,Loky,Martu,.Anu,Anju,
Valentinu,Božicu,Romanu.........................Pera,Davida,Davora,
Rudja,Nikolu,Damjana,Mata,Vitta i sve koje sam zaboravila
biggggggggkiss svima
>

- 11:46 - Tvoje riječi ( 7 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.