< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog o meni, modi, poznatima i naravno o svemu drugome






moji zasad naj blogići

BannerManija

by:sweety girl

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

subota, 09.12.2006.

Napokon novi post....!!??

Ljudi vi ste stvarno ZAKON!!! Nemogu vam reći koliko sam vam zahvalna na ovim komentarima......winkwink Nakon dugo, dugo vremena odlučila sam napisati novi post!!! Bravo jayesyes!! He, he.... Hvala vam šta ste mi držali fige za test.... Dobro je prošao, dobila sam 5smijeh. Ali dobila sam i kulju iz matematike iz zalaganja, pričala sam pod satom, raski je dopizd_ _ _ i zapisala mi je u imenik... Izgleda da će mi matematika biti 3!!!??? Ajme 3, užasno:no
:Click here to get avatars like this!- samo to mogu reći za školu!
Inaće, kod mene nema ništa novog.... Sve po starom... Kod vas???? To bi bilo to... E DA mogu vam se pohvaliti da sam svima ostavila komentar/e koji su i meni ostavili komentar ... Pa opet Bravo ja¨!!!wink Niš, idem sad..... kisssach!
VAŠA:Click here to get avatars like this!

|be cool 44| troši boju| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.