studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog o meni, modi, poznatima i naravno o svemu drugome






moji zasad naj blogići

BannerManija

by:sweety girl

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

utorak, 21.11.2006.

PRVI POST!!??

strong>Evo, napravila sam si 1. blog! Pitate zašto? Pa nemam blage , došlo mi je. Pošto ga moja naj frendica DARIA IMA I STALNO nešto na njemu uređuje i ukrašava došlo je i meni da to radim... Ajme kolki će mi biti račun za telefon!!headbang Al, baš me briga... Eto to sam htjela napisat, nadam se da će vam se svidjeti moj blog jer ću ga pokušati uređivati što više i bolje mogu... Ako se nekome ne sviđa moj blog neka lijepo izađe!! Ružne komentare prijavljujem!!!yesyes. U sljedećem ću postu napisati nešto više o sebi... Valjda vam nisam dosadna wink.. I tak, to bi bilo otprilike to nadam se da vam se sviđa dizajn ako ne slobodno recite!!! kissskiss

Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

|be cool 12| troši boju| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.