ponedjeljak, 08.05.2006.

drugi put

puknucupuknucupuknucupuknucupuknucu

po drugi put sam sve izbrisala!!!

Ma kad ti dan ne krene od jutra, onda triba otić u dućan, kupit čokoladu i sidit s njom u krilu i oko usta sve dok taj usrani dan ne prođe!

A svašta sam vam tila reć....
Nema veze, sutra ću!

Sad ne bi nanovo da sam i luđa nego jesam!

Pa pa

- 17:00 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mudar čovjek ne priča puno
jer zna da riječi nisu svemoćne.
Mudar čovjek ne obećava puno
jer zna da događaji ne ovise o njegovoj volji.

*******


"Bogati su oni koji nemaju želja, a prosjaci su oni koji stalno hoće imati još više."
(Diogenes)

*******

"Ljudi putuju pa se dive visovima planina, divovskim valovima mora, dugim tokovima rijeka, širokom prostranstvu oceana, i kružnom gibanju zvijezda; a pored sebe prolaze i - ne čude se ničem."
(Sv. Augustin)

*******


"Sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate."
(Elbert Hubbard)



Kakve su ti uobičajene misli
takva će biti i narav tvoje duše.
Jer misli duši daju boju

Marko Aurelije




Neka mudra zena, putujuci kroz planinu nadje u jednom potoku dragi kamen. Sutradan sretne putnika koji bijase gladan, te mudra zena otvori torbu da mu da nesto da pojede. On ugleda dragi kamen u njenoj torbi, ocara se njime i zatrazi od mudre zene da mu ga da. Mudra zena to ucini bez premisljanja.
Putnik podje dalje, sav radostan zbog svoje dobre srece. Znao je da kamen dovoljno vrijedi da ga ucini bogatim.
Ali, poslije nekoliko dana, vrati se on nazad i potrazi mudru zenu.
Kad je nadje, dade joj kamen i rece: "Razmisljao sam. Znam koliko je ovaj kamen vrijedan, ali ti ga vracam u nadi da cu od tebe dobiti nesto sto je mnogo, mnogo vrijednije.
Ako mozes, daj mi to sto imas u sebi, a sto ti je omogucilo da mi s takvom lakocom das ovaj skupocjeni kamen......

Smiješak na licu mom

Tako si mala...a tako velikom mene činiš.
Tako si jednostavna....a mome si životu čudo darovala.
Tako si živa.....pa ni ja svoj život bez tebe više zamislit ne mogu.....
Moje si sunce, moja duša i moje srce....
Moja si kćerkica!
A ja ću dok me ima biti sve što ti zatreba.....kiss












Mojoj mrcini

Da te nema - izmislila bi te.
Da odeš - vratila bi te.
Da zalutaš - našla bi te.
Da me ne voliš - ubila bi te!

********

A kad si mi tako seksi - eeeeeeeeeeee daaaaaa, bi te!
kiss





Svaka vjernost treba proći kroz najzahtjevniju kušnju, kušnju postojanosti. Lako je biti dosljedan jedan dan, nekoliko dana.Teško je i važno biti dosljedan kroz sav život.
Ivan Pavao II



Kad žena ne može izaći nakraj sa svojom djecom, onda počinje preodgajati - muža. yes