< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


design by ...puma188...
...yes/no...

Kratki opis


Myspace Layouts for Myspace :: Music Video Codes





ovo sam ja. cool
Image Hosted by ImageShack.us
Prezime: Mihaljthumbup
nadimak: Mihalj
god: 15
najdraze jelo:njami ono koje mi je pri ruci u trenutku kad sam gladan
najdraze pice: sok, kava, pivo party
slusam: skoro sve, metal ne bas, volim hrvatsko hrvatska
treniram: ma da, jos i to...
najdrazi sport: Nogomet, kosarka, tenis, sah (ak i to vrijedi)
Status: slobodan
Hobi: spavanje (glavni hobi)


Image Hosted by ImageShack.us
ime: Kristina
nadimak: Kiki, Kikica (...da ne brojim sve...)smijeh:
god: 14
najdraze jelo:njami sve,posebno cokolada
najdraze pice: ma sve je dobro
slusam: sve pomalowink
treniram: vise nista
najdrazi sport: Kosarka
Status: opet singlesmijeh


Image Hosted by ImageShack.us
ime: Darjan & Tena
nadimak: Grilec & Tena
god: 16 & 15
najdraze jelo:njami sve
najdraze pice: ma sve je dobro
slusam: ima tu svakakve glasne glazbewink
treniram: nista, (gitara)
najdrazi sport: neam pojma
Status: hmm...oni dvoje su zajedno jedan s drugime smijeh

(fali slika) - uskoro
ime: Svaco i Herencic
nadimak: Svacek & Tin
god: 15 & 15
najdraze jelo:njami sve, pa dajte ih pogledajte
najdraze pice: sve!!!!
slusam: RHCP najvise wink
treniram: Svacek ide na nidžicu LoL
najdrazi sport: kosarka, nogomet i tenis
Status: ma oni su vam zajedno :D

Blogovi koje posjećujemo

blogovi...

Grilec
Svaco (bh)
Miky
Klara
Nina
Ivana
Pero
Herencic
Pavicic


CHAT


Get your own Chat Box! Go Large!



nedjelja, 13.05.2007.

...evo i ja se javljam...

...evo i mene malo...kao što je Mihalj rekao bili smo jučer na Ivaninoj krizmi...bilo je super...Ivana,bila si prekrasna...ko maja pudlicarofl...lol...ispred crkve radili su gluposti...čak su i malog klinca rasplakali u tramvaju...lol...kak ste bezobrazni...ja i Josipa samo smo se držali podalje...kojih kilometar...da nebi pomislili da smo s njima..hehe...
...ma ludnica je bila...bar sam se nasmijala ovaj tjedan i vidla vas par ljudi ...
...uglavnom ovaj tjedan skoro cijeli sam doma bila bolesna,malo hitnu posječivala i tak...i sada moram ić sa kompa...ko i obično buraz se probudio pa želi na komp...jbg...aj mihalj stavi onaj fimić...pusa svima...kisswave
by:kiki

16:14 ¤ ...komentari... ¤ 6 ¤ ...print... ¤ #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.