MOJA ABECEDA

A – Afrika, je moj najdraži kontinent na koji bi voljela ići.

B – Bruna, ime moje naj frendice.

C – ciklama, moj najdraži cvijet.

Č – čokolada , hrane bez koje ne mogu. Ovisna sam o njoj. Mljac!!!

Ć – ćuk, najdraža ptica..

D – Do you Know? Moja najdraža pjesma.

Dž – džep, ako ga nema na gaćama onda poludim, nemam kamo stavit mob i ostale stvari.

Đ – đak prvak, to sam mrzila kad su mi govorili u prvom razredu, jer sam se osjećala kao da imam tri godine. A šta ćeš...

E - Egzorcizam Emily Rose, najbolji horor, vjerujte. Ako ga još niste pogledali morate!!!

F – Funky Fish moj najdraži dućan. Tamo bi mogla spiskat par tisuća kuna u nekoliko minuta.

G – Gta San Andreas, najbolja igrica... barem meni.

H – Hajduk, to je klub za koji navijam i to je najbolji klub u cijeloj Hrvatskoj.

I - informatika, to mi je najbolji, ali i najlakši predmet.

J – James Lafferty, on je najzgodniji čovjek na svijetu i nema drugi pored njega. AMEN!!!!

K – košarka, moj najdraži sport kojeg ujedno i treniram.

L – lav, moj horoskopski znak, koji je također i moja omiljena životinja.

Lj – ljeto, moje najdraže godišje doba!!!!

M – mlijeko, moje najdraže piće.

N – Nevada Tan, moja naj grupa.

Nj – mi je najgluplje slovo i za njega nisam imala šta napisati!!

O – ogledalo, bez te stvari ne bih mogla... stvarno mi je potrebno.

P – Peugeot 107, auto mojih snova.

R – roza mi je najdraža i najljepša boja.

S – Shakira, mi je najdraža pjevačica.

Š – šale, obožavam ih, a i ja se također volim šaliti.
T - Tortelini, moje najdraže jelo, no samo kad ih mama napravi.

U - Urban Repablic je moja najdraža modna marka.

V – vino, od alkohola, vino mi je na prvom mjestu... njami!!!!!!!!

Z – Zadar mi je najljepši i najdraži grad u Hrvatskoj. Obožavam ga.

Ž – želje, stalno nešto želim i volim kad mi se želje ispune, no također volim nekom ispuniti želju.


Falling Images, MySpace Codes, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics from dressupmyspace.com




Cursors from DressUpMyspace.com









  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

Design By:ANNA

by Anny


Free Music

Free Music



Free Music


MIA
MMarvelous
IInfluential
AAmusing
By Dressupmyspace.Com





Glitter Happy Donald Duck Glitters

Glitter Happy Donald Duck Glitters





U ovom blog bit će nešto o slavnim, nešto o mojim prijateljima, o sportu itd... Nastojat ću da uvjek bude novih postova i da bude zabavan!!!!!!!!!!!!




free image hosting hosted images

free image hosting







O MENI!!!

Zovem se Mia. Rođena sam u Rijeci 14.08.1994. Živim u Šmriki sa roditeljima i dvije starije sestre.Trenirala sam gimnastiku, nogomet, takwando i košarku, koju još uvjek treniram. Naj frendica mi je Bruna. Sa njom provodim najviše vremena. Volim se kupati i rolati, a najviše volim visit na internetu!!! Do 4. razreda sam išla u OŠ šmriku, a sad sam do osmog u OŠ Kraljevici. Dosad sam sve razrede prošla s 5, nadam se da ću i 7. KISS




Glitterfy.com *Glitter Graphics*

Falling Images, MySpace Codes, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics from dressupmyspace.com






utorak, 10.07.2007.

RIHANNA

UMBRELLA je njena najbolja pjesma ja se nadam da se slažete!!!



| CoMeNtIrAj (56) | PriNtAj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.