src='http://img139.imageshack.us/img139/310/fgdfgdtq7.th.jpg' border='0'/> Rođena pod sretnom zvjezdom - pink and purpule - Blog.hr

Image and video hosting by TinyPic

Moje trepavice su veće od vaših!!!!!!!!!!!!!!!

Image<a href=

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

  kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Image and video hosting by TinyPic

cool, super
e pliz posjećujte linkiće i komajte im!!!! Usput, tnx na komovima!!!! kIss@
by: Anchy


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicIm></h3>
<p><a href=Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 11.08.2008.

Rođena pod sretnom zvjezdom

Kako imam dva brata osjećam se kao jedinica. Više stvari dobivam od majke. To je dobro no ima i jedna losa strana. Nemam sestru pa mi je i nekad dosadno.Tu su mi frendice pa to i nije toliko losa strana. Nemoram nista dijeliti s nekim kao moja dva brata sto sve djele. Jedino je ocajno sto je jedan brat stariji od mene jednu godinu, pa on ima kompjuter u svojoj sobi. Ali ja imam liniju koja je super ali nije bolja od kompjutera. Kupiti cu ja sebi kompjuter u svojoj sobi pa cu ja tek onda biti mirna.



| KoMeNtIrAj (5) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.