Ja sam Emily iz Pule
ja sam luda i otkačena cura
jako zabavna i duhovita.
naj pjevačice su mi tina turner
beyonce i avrli
to je nešto o meni
ostalo u postovima!!!


Moje b.f.f su:
Nicole Elly i Ema
one su lude i zabevne
ma legendecerekcerek
baš ih puno voljimcerek










  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

~~~fool,cool,funny~~~
Avril slikenut








MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com














Linkovi

petak, 31.10.2008.

My firs postek8)

Hy ljudichi ja sam Emily iz pule!!!.Evo ovo je moj privi postek pa baš i nemam mašte ali ostli će biti bolji hehe.Pa da ne duljim evo neke sitinice o meni:
IME:EMILY
NADIMAK:EMY I SVE TE KRATICE UZ MOJE IMEzujo
PRETIME:HM HM ZAR JE TO BITNO?
NAJ FRENDICE:NICOLE,ELLY,EMA,IZABELA
NAJ PJEVAČICE:TINA TURNERcerek,BEYONCE I AVRIL
VOLJIMcerek:KOMPIĆ,MODU,SHOPINF,SLADOLES,SVE ŠTO SE ZOVE TORTA,BLOG,FRENDICE...
NE VOLJIMburninmad:LJUDE KOJ NE VOLE MENE,FILOZOFE,NIKOLINU,POLITIKU,SABOR...ITD...smokin

I to bi bilo to o meni komajte jer ja vračam komove inače postovi će biti bolji
ali prvi je uvijek prvi hehe ćaoswavewavewave



| komentiraj! (1) | isprintaj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.