evo...
[ # ]

I odrzala se nasa oprostajka.... Bilo je jako dosadno jer decki su se odvojili od cura i pili i pusili, a mi smo cure stalno tracale..lolzujo Nije da se hvalim , ali sam popila cijelu casu cokoladnog likera na exs i poslije me tak peklo u zelucu da sam mislila da bum se zbljuvala...I da pila sam colu s puno crnog vina, ( 3 case sam popila).... I mislim da sam se malo napila, ali malo...lol. Vozila sam bic, i skoro sam pobrala pola zivice.. i opala sam s bica i govorila gluposti...Sva sam smrdila po tom bambusu..a onda sam pred vecer saznala neke stvari... Neki( tam) tipeki premlatili su Ivana, Acija i mislim da su Benka.. Za neke mi je bas drago da su ih mlatili.. Nebi u javnosti.. Mi zenske kompanije( Moira, Anja, Hana i Ja ) smo gledale neki film Honey s Jesicom Albom( uf njami!!! grrrrrrr)..da.. i onda je moja frendica izgledala ko neki zombi tam u kutu i stalno ponavljala rijec "ha?". Poslije smo bile budne i cavrljale, smijale se do 5 ujutro!! (ljudi vec je svanulo!!) i onda smo na kraju spavale 2 sata... I ja se uopce ne osjecam umornom... Imam snage i spremna sam za akciju.. jos smo ujutro oko 8 pjevale karaoke na playstationu i tak smo tulile da mislim da sam bolesna( i jesam- grlo me malo boli, i imam neku glavobolju i zamalo da se nem srusila) Mislim da je to od pijace jucer! smokinparty Pa kad vec pisem post, htela bi.... Aha. htela bi pozdravit jednog slatkog ( valjda svog)...salim se svog decka koji zna da pisem post i koji ovo 100% cita... Pusa..kiss I hocu da se brzo vratis i dojdes u lijepi gradec VARAZDIN!!!!! Vec mi falis!!!wavemah Pusa...kisskisskisskisskisskisskisscerek

15.06.2006. ...11:41 [ Komentari (14) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

 

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Free Web Counter
    Get a Free Web Counter

    image hosting

    image hosting


    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    ABOUT ME!!!
    Bok svima! Zovem se Sandra(Sany).Idem u 8.d na 2.osnovnu skolu.Imam 14 godina. Imam smede oci,smedu kosu,friz kao Bill Kaulitz.Visoka sam 174 cm,a teska 54 kg. Najvise vremena volim provoditi druzeci se s frendicama,zabavljajuci,izlazeci van. Najvise volim jesti pizzu,spagete ,sve vrste piletina i rizoto. Naj pica su mi Coca-cola,gusti sok, i sok od brusnica. Hrvatske pjesme ne volim slusati,a od stranih sam pocela slusati Ramones. Prije sam slusala Us 5 ali su mi decki dosadili ( njihove pjesme). Samo pjevaju neke ljubavne, a i spotovi su im slicni kao sto su imali Backstreetboys.

    Btw- moj icq je 263-481-475, a moja meil adresa je:sandra.bozickovic@vz.t-com.hr
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    1001 pusa svim mojim naj frendicama!
    Curke zakon ste! :)










    Blog.hr
    PETRA
    KAJA
    HANA
    FICO
    CRNI
    MONIKA
    BRC
    JEYA
    BAHAT
    CASPER
    ANTIPJESNIKICA
    DINO
    KUKI
    FILIP

    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws


    layout for myspace

    layout for myspace


    Counters
    Counters
    A sad malo anketica(barem dvije) thumbup

    SAMO ZA CURE:(OVA ANKETA ISPOD)!