Jos malo i kraj skolske godine.....
[ # ]

Josh malo i gotovo... U mom razredu vlada strka gdi se bude slavila oprostajka kaj bu se pilo, i svi se medusobno samo svadamo i nikak da se dogovorimo oko toga. I sad se dogada katastrofa svi se bi svadili, a ja sam tocno znala da se nebudemo mogli nikak dogovorit..... Jos je ispalo da bi neki pozvali i neke ljudofe iz druge smjene iz 8.a razreda...Pa ako tak misle nemoraju doc na oprostaljku... Ja znam da smo mi svi prijatelji i bla, bla ali zivo mi se jebe.... Ja nem dosla ako misle biti tam faceki iz druge smjene osim jednog... Ali sumnjam dal bu tam....I tak jos kojih 3 dana i GOTOVA SKOLA!!!!! juuuuupppppppppiiiiiiiiii! i nemam bash inspiracije u zadnje vrijeme, pa bi vas molila da vi samo komentirajte.. plizzzzzzzzz pozdravljam vas sve...mahmahmahwavewavesmokin:smokin:

06.06.2006. ...20:37 [ Komentari (8) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

 

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Free Web Counter
    Get a Free Web Counter

    image hosting

    image hosting


    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    ABOUT ME!!!
    Bok svima! Zovem se Sandra(Sany).Idem u 8.d na 2.osnovnu skolu.Imam 14 godina. Imam smede oci,smedu kosu,friz kao Bill Kaulitz.Visoka sam 174 cm,a teska 54 kg. Najvise vremena volim provoditi druzeci se s frendicama,zabavljajuci,izlazeci van. Najvise volim jesti pizzu,spagete ,sve vrste piletina i rizoto. Naj pica su mi Coca-cola,gusti sok, i sok od brusnica. Hrvatske pjesme ne volim slusati,a od stranih sam pocela slusati Ramones. Prije sam slusala Us 5 ali su mi decki dosadili ( njihove pjesme). Samo pjevaju neke ljubavne, a i spotovi su im slicni kao sto su imali Backstreetboys.

    Btw- moj icq je 263-481-475, a moja meil adresa je:sandra.bozickovic@vz.t-com.hr
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    1001 pusa svim mojim naj frendicama!
    Curke zakon ste! :)










    Blog.hr
    PETRA
    KAJA
    HANA
    FICO
    CRNI
    MONIKA
    BRC
    JEYA
    BAHAT
    CASPER
    ANTIPJESNIKICA
    DINO
    KUKI
    FILIP

    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws


    layout for myspace

    layout for myspace


    Counters
    Counters
    A sad malo anketica(barem dvije) thumbup

    SAMO ZA CURE:(OVA ANKETA ISPOD)!