hmmm....headbang
[ # ]

Da... Kao sto vidite djevojcice, i djecaci po naslovu, sve je nekak bezveze. Svih ovih dana se stalno nest dogada bez veze..U skoli je faking dosadno, moj privatni zivot isto tako.. Ali ljudoffi danas sam svom starom donesla ocjene i danas je prvi put da mi stari nije prigovoril na ocjene.. Samo ih je pogledal i metnul sa strane i rekao dobro. A na jednu ruku nije dobro jer neznam dal imam kakve kazne makar su mi rekli da vise ne djele to... Konacno su se malo opametili... Nego ovi dececi sta stalno komentiraju traze malu anketicu gdje mogu dat svoj glas.. PA nek se zabave..... I da daj pliz komentirajte......


Pliz komentirajte....blabla

26.05.2006. ...20:34 [ Komentari (13) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

 

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Free Web Counter
    Get a Free Web Counter

    image hosting

    image hosting


    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    ABOUT ME!!!
    Bok svima! Zovem se Sandra(Sany).Idem u 8.d na 2.osnovnu skolu.Imam 14 godina. Imam smede oci,smedu kosu,friz kao Bill Kaulitz.Visoka sam 174 cm,a teska 54 kg. Najvise vremena volim provoditi druzeci se s frendicama,zabavljajuci,izlazeci van. Najvise volim jesti pizzu,spagete ,sve vrste piletina i rizoto. Naj pica su mi Coca-cola,gusti sok, i sok od brusnica. Hrvatske pjesme ne volim slusati,a od stranih sam pocela slusati Ramones. Prije sam slusala Us 5 ali su mi decki dosadili ( njihove pjesme). Samo pjevaju neke ljubavne, a i spotovi su im slicni kao sto su imali Backstreetboys.

    Btw- moj icq je 263-481-475, a moja meil adresa je:sandra.bozickovic@vz.t-com.hr
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    1001 pusa svim mojim naj frendicama!
    Curke zakon ste! :)










    Blog.hr
    PETRA
    KAJA
    HANA
    FICO
    CRNI
    MONIKA
    BRC
    JEYA
    BAHAT
    CASPER
    ANTIPJESNIKICA
    DINO
    KUKI
    FILIP

    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws


    layout for myspace

    layout for myspace


    Counters
    Counters
    A sad malo anketica(barem dvije) thumbup

    SAMO ZA CURE:(OVA ANKETA ISPOD)!