šok na šok!
[ # ]

Ovih dana se je svašta događalo. Prekinula sam s Filipom, jer mi je naša veza pomalo dosadila. Ali evo dajem vam na riječ, nemam pojma zakaj! ( mislim znam, ali nebi o tome preko bloga), ko želi znati, neka me pita osobno. Rado ću mu reci! Naš prekid se dogodio jučer( vi ljudi pišite kaj hoćete za komentare, ali se ja ne budem uopće obazirala!!). To je moja odluka. Kaj se to tebe Petra tice. BTW- to je moja privatna stvar s kim sam i ostalo. Rade gledaj svoja posla, i nemoj mi reci da ti nije drago , jer mene bas ne mozes preveslati !!! No, nije bitna Petra, i vi svi ostali kaj budete komentirali. Ja imam novoga decka-nije da se hvalim, ali se ponosim s njim.! Decko je od kad smo prvi put ( danas) izasli zajedo, napravil je vise nego Filip u dva dana kaj smo bili zajedno! Sam ce se prepoznati, a i neki ga znaju. Uopce nisam u bedu, nisam ni suzu spustila kad sam s Filipom prekinula. Dapace, rijesila sam se gnjavatora( nije da vredam tebe Fico, ali sam samo iskrena). Visil je na meni, jedva sam disala kak me davil. Fico tvoj bratic, je pravi, jucer mi je cak bicikel unesel u stubiste, makar sam mogla sama,ali mi nije dal da ga sama unesem. Ostala bude lijepa uspomena, ali se nadam zadnja negde na ljestvici. Bar sam se nahodala, i zahvaljujem ti kaj si me zval da idem van, sad imam kondiciju, ali si malo pretjeral s tim. Ajd necemo cijeli post, o njemu. A tak mi je zal kaj je sutra skola!! Uopce mi se neda ici u skolu, a pogotovo gledati poznate face. Puno pozdrava: Brcu, Kaji, Moniki, Valentini, Hani, Petri, Filipu i ostalim frendovima

23.04.2006. ...21:35 [ Komentari (22) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

 

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Free Web Counter
    Get a Free Web Counter

    image hosting

    image hosting


    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    ABOUT ME!!!
    Bok svima! Zovem se Sandra(Sany).Idem u 8.d na 2.osnovnu skolu.Imam 14 godina. Imam smede oci,smedu kosu,friz kao Bill Kaulitz.Visoka sam 174 cm,a teska 54 kg. Najvise vremena volim provoditi druzeci se s frendicama,zabavljajuci,izlazeci van. Najvise volim jesti pizzu,spagete ,sve vrste piletina i rizoto. Naj pica su mi Coca-cola,gusti sok, i sok od brusnica. Hrvatske pjesme ne volim slusati,a od stranih sam pocela slusati Ramones. Prije sam slusala Us 5 ali su mi decki dosadili ( njihove pjesme). Samo pjevaju neke ljubavne, a i spotovi su im slicni kao sto su imali Backstreetboys.

    Btw- moj icq je 263-481-475, a moja meil adresa je:sandra.bozickovic@vz.t-com.hr
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    1001 pusa svim mojim naj frendicama!
    Curke zakon ste! :)










    Blog.hr
    PETRA
    KAJA
    HANA
    FICO
    CRNI
    MONIKA
    BRC
    JEYA
    BAHAT
    CASPER
    ANTIPJESNIKICA
    DINO
    KUKI
    FILIP

    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws


    layout for myspace

    layout for myspace


    Counters
    Counters
    A sad malo anketica(barem dvije) thumbup

    SAMO ZA CURE:(OVA ANKETA ISPOD)!