Boring....
[ # ]

Danas sam ujutro odlučila otici malo na net , da pogledam blog i komentare. Nisam ni dvije minute bila gore a naravno ponestalo besplatnih sati. I danas mi je ovo nažalost zadnji post dok si ne nabavim besplatne jer " Stari šišmiš" -. ( moja mama) već živčani.! " ne bus mi više trošila moje sate, imamo veliki račun, metnuti ću lozinku da nemreš gore !!! He- he". Dok se mama ( šišmiš ) podrugljivo smije i plazi jezik ja si mislim " AHA". I evo vidite popustila je. Upravo sam na netu i pišem ovaj post. Danas mi je dan bio nesto zanimljiviji od ostalih dana. Spavala sam do 10 sati i poslije kad sam doručkovala sam " ljuštila" linoleum. A poslije rucka sam malo isla van s jednom osobom(Prepoznat će se)! Bilo nam je zabavno. Dok smo isli na Starac sreli smo poznati ljubavni par koji ja nisam uopće željela sresti. Barem ja. Mogu samo reci za sebe… I vrijeme mi je dosta brzo prošlo. I morala sam polako doma. Kada sam došla doma ( oko 8 ) sjela sam na krevet u mojoj sobi i primila se posla. Počela sam jest čokoladu. Mljac… jednu finu od lješnjaka.. I usput malo gledala telku. Gledala sam zutu minutu i Charlieve anđele. Makar sam već gledala, onda sigurno znate kak mi je bilo jako dosadno. I onda sam ja malo visila mami na glavi ( tak mama meni dok sam ja na icq) –ide malo gore- dolje, pa lijevo –desno pa se malo hihoće i trza nožicama i lamace ručicama pa se opet smije i valja po podu od smijeha jer joj je jednostavno nesto smiješno, a ja nemam pojma KAJ ??? To je valjda uzrok ptičje gripe.. ( mislim simptomi). :) Konačno sam uspjela i ja danas doci do kompjutora jer mi tata visi na njemu (stariji šišmiš)- Mi smo porodica Šišmiši. Jedino ne spavamo naglavačke osim moga psa. Okrene se naopako i kesi te svoje vampirske zube tako da ga svi u velikom luku zaobilazimo. Čuvamo svoje noge, trebat će nam…….

18.03.2006. ...23:12 [ Komentari (3) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

 

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Free Web Counter
    Get a Free Web Counter

    image hosting

    image hosting


    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    ABOUT ME!!!
    Bok svima! Zovem se Sandra(Sany).Idem u 8.d na 2.osnovnu skolu.Imam 14 godina. Imam smede oci,smedu kosu,friz kao Bill Kaulitz.Visoka sam 174 cm,a teska 54 kg. Najvise vremena volim provoditi druzeci se s frendicama,zabavljajuci,izlazeci van. Najvise volim jesti pizzu,spagete ,sve vrste piletina i rizoto. Naj pica su mi Coca-cola,gusti sok, i sok od brusnica. Hrvatske pjesme ne volim slusati,a od stranih sam pocela slusati Ramones. Prije sam slusala Us 5 ali su mi decki dosadili ( njihove pjesme). Samo pjevaju neke ljubavne, a i spotovi su im slicni kao sto su imali Backstreetboys.

    Btw- moj icq je 263-481-475, a moja meil adresa je:sandra.bozickovic@vz.t-com.hr
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    1001 pusa svim mojim naj frendicama!
    Curke zakon ste! :)










    Blog.hr
    PETRA
    KAJA
    HANA
    FICO
    CRNI
    MONIKA
    BRC
    JEYA
    BAHAT
    CASPER
    ANTIPJESNIKICA
    DINO
    KUKI
    FILIP

    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws


    layout for myspace

    layout for myspace


    Counters
    Counters
    A sad malo anketica(barem dvije) thumbup

    SAMO ZA CURE:(OVA ANKETA ISPOD)!