< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Iako ne znam šta će se točno ovdje nalaziti ( a čak ni približno ) znam da će biti u potpunosti neinteresantno! Pitate se kako to znam, mislite da sam samo skromna ( naravno lažno ) ili nešto slično? Reći ću vam samo to da sam ovaj blog nazvala po pjesmo koja mi je upravo počela u winampu ( hird ). Znam da možda izgleda kao da će biti riječ o muzici ali ne znam kako da vam to kažem..... NEĆE! ( Osim možda ponekad ) Čini mi se da će ovo više služiti ispoljavanju mojih frustracija.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
ego
tip koji ima svašta za reć vam
micro
marvin in da hauz
djavolesku
star trek
A.L.I.A.S.
electro geisha.
frequency
china gone mad

sad znam kolko vas je
Free Web Counter

Newport News
Free Counter
Hit Counter
























































































































































































































































pakao po pinki - ex hird
09.12.2004., četvrtak
Preporuka

Neki dan browsam telkom i naletim na jos jednu od mnogih nasih debilnih tv emisija od televizije ciju bi pristojbu kao trebali placati, kao ono porez na tv i to! Jebote, zakaj mi ne naplacuju porez na ves masinu ili masinu za pranje suda ili na mikrovalnu? Kad to uvedu ja cu kunem se poceti placati taj glupi porez na posjedovanje telke! Ono fore radi! Ja se u biti borim za ravnopravnost sve kucanske masinerije!
Back to my theme!
I tak u toj emisiji zvanoj kokice najava za filmsku enciklopediju! Kao nasi momci su ju izdali, kazu da je nesto drugacija od tipicnih enciklopedija. Hm! Vrag mi ni dal mira, tak da sam se iduci dan uputila u knjizaru ni ne znajuci ime te cudnovate enciklopedije (slusala sam na pol dok sam u biti provodila jebeni multitasking ). I tak ulazim ja u knjizaru i brijem si, sad kad pocnem babi objasnjavati kaj trazim, a ne znam ni kak se to zove ova bu mi se a) smijala (znajuci da hrvati nisu sposobni za tak nekaj izdati)....b) gledala me u cudu neko vreme dok se ja trudim objasniti kaj trazim da bi mi nakon pol sata rekla da ona to nema!
I tak ja znaci udem i pocnem neki dan je izdana filmska enci ONA : evo tu vam je!
Ostala sam zabezeknuta sa njenom efikasnoscu i samom cinjenicom da nisam nis trebala objasnjavati, da nisam cak trebala znati ni ime tog cuda, samo sam trebala znati o cemu se od prilike radi i da je nedavno izdana!
No cak ni to nije bitno!
Bitna je sama knjiga!
Tj, njena tema i nacin pisanja!
Naslovi sami po sebi sve govore : 25 najboljih porodaja, najbolje sise u teen horrorima, najbolji brkovi filmske povijesti, ne znam kolko najboljih spoilera,5 najiritantnijih slavlja nakon uspješnog rješavanja teške i opasne situacije, 9 kultnih scena s invalidskim kolicima, 33 najbolesnija iživljavanja s ljudskim tijelom, 10 najboljih zabava s mrtvim ljudskim i neljudskim tijelom, 6 filmova koje ćete pamtiti i po odlascima iz objekta ili prometala koji netom poslije eksplodira, 20 najboljih rješavanja glavnog negativca, 16 legendarnih razdjevičenja, 9 najboljih transformacija žene u čudovište (i obratno), 11 kultnih scena prdenja...
Sta reci osim decki svaka cast, a vi koje zanima odite i kupite i ne pozalite

- 14:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>