< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Iako ne znam šta će se točno ovdje nalaziti ( a čak ni približno ) znam da će biti u potpunosti neinteresantno! Pitate se kako to znam, mislite da sam samo skromna ( naravno lažno ) ili nešto slično? Reći ću vam samo to da sam ovaj blog nazvala po pjesmo koja mi je upravo počela u winampu ( hird ). Znam da možda izgleda kao da će biti riječ o muzici ali ne znam kako da vam to kažem..... NEĆE! ( Osim možda ponekad ) Čini mi se da će ovo više služiti ispoljavanju mojih frustracija.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
ego
tip koji ima svašta za reć vam
micro
marvin in da hauz
djavolesku
star trek
A.L.I.A.S.
electro geisha.
frequency
china gone mad

sad znam kolko vas je
Free Web Counter

Newport News
Free Counter
Hit Counter
























































































































































































































































pakao po pinki - ex hird
22.08.2004., nedjelja
Volim!

Volim šetati Mirogojem. Da ja sam ona koja to voli! Tamo je sve jednostavno! Mirogojske arkade smiruju i brane te od gradske vreve. To je mjesto gdje možeš stati i razmisliti o svemu. O živima i o mrtvima, ljudima koji te svakodnevno okružuju i o onima koji su tu u tvom životu samo u prolazu, onima koji su tu i koji su bili!
Ali ne razmišljam o njima s tugom u oku, već sa blagom sjetom.
Nekako kao da mi je drago što su mi dragi ljudi pokopani baš tamo, u taj simbol mira i spokoja. Kao da mi baš to mjesto daje neku nadu da će sve biti ok, pa čak i bez njih. Čak i kada se to čini nemogućim i kada misliš da ne možeš niti jedan korak napraviti bez njih, kada te oko srca steže što i sada živiš na istom mjestu koje si djelio s tom osobom, kada te okružuju stvari koje su pripadale toj osobi, kada znaš da te samo jedna vrata dijele od njihove i tvoje sobe. Kada svaka stvar oko tebe u tom stanu ima svoju povijest. Svaku stvar je netko kupio, netko od onih ljudi koji su tu živjeli prije mene, oni koje nikada nisam stigla upoznat i oni koje sam znala jako dobro. Oni od kojih ja potićem, koji su mi usađeni u svaku moju stanicu, svaki komadić moga tijela, oni od kojih ne mogu pobjeći jer su oni dio mene jednako kao što sam ja dio njih. A oni, oni su ti kojih više nema. Oni su ti koji obitavaju na Mirogoju, meni tako dragom mjestu, u vječnom spokoju.
- 10:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>