Pink hummingbird

petak, 02.09.2005.

Konačno

Pitate se što se to konačno dogodilo? Konačno je dnevna soba preuređena i opet se mogu connectirat na Net. Zato sam bila spriječena u ispunjavanju želja "Mateje Bogdan" (za one koji ne znaju, to je glasilo ovako: "Daj već jednom napiši novi post!"), ali evo, čim mi se pružila prilika, napisah novi post.

Sad je stan puno ljepši; pola dnevne sobe je svjetlozelene boje, a pola je ostalo bijelo, kupaona je žuta. Svi zidovi su lijepi i ravni. Promijenile smo i dosta namještaja, a sve to zbog Feng Shui-a. Nemorate mi vjerovat, ali već se osjeti promjena energije, puno je bolje.

Jučer sam otišla kupit knjige, ali nisam uzimala biologiju, jer još ne kužim ko će nam predavat. Na papiru piše Bedenko, ali rekla nam je da nas se odriče. Iskreno, ja bih radije na nam ostave nju, žena mi je baš OK.
Ova šk. god. će bit baš zanimljiva, barem meni, jer ću opet stalno viđat svu ekipu, ić na zbor, radit ćemo novi Website na Web grupi, likovat nad jadnim prvašićima, a naravno, tu je i stara dobra redovna nastava. Znam da sad mnogi psuju, ali kaj vam ja mogu; volim školu i to je to.

Sutra opet idem s curama u Sokol, zadnja skroz slobodna subota i ostat ćemo najmanje do 2:00. Sad opet kreće rutina; štrebanje, zadaća isl. Veselim se školi, ali nadam se da nas bar prva 2-3 tjedna neće mrcvarit s testovima i ispitivanjem. Već sam zaboravila pisat, ruka mi je skroz nekoordinirana.

To bi bilo to za ovaj put, uživajte u kolibriću!
Pusa!

- 20:50 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nemam baš puno za reći, ali ovo je blog jedne atipične djevojke koja ima drukčiji pogled na svijet od većine ljudi. Eto, to je to.