Pink hummingbird

nedjelja, 17.07.2005.

Ranoranilica

Zadnjih par dana budim se sve ranije; 8:05, 7:15, a jutros sam iz kreveta iskočila u 6:00. Nije mi jasno. Odem spavati oko ponoći i sama od sebe se rano probudim, čemu uvijek prethodi san u kojem se budim i popijem čašu vode, koja je uvijek na ormariću. Dakle, kad se stvarno probudim, onda stvarno i popijem tu čašu vode. Mama mi se ruga da sanjam proročke snove. Tko zna, možda se to s vremenom i dogodi... :)
Jučer sam uspjela 16 sati ne misliti na osobu zbog koje se na ovom blogu pokrenula mala raspravica o ljubavi. Neki su se malo prenaglili, ova zaljubljenost je realizirana - upravo zato i jest tako teška. Ljubazno bih molila DM-ove službenike da ne vrijeđaju posjetitelje mog bloga, jer oni samo izražavaju svoje mišljenje. Dotične bih također podsjetila da je ovaj blog očišćen od "negativne energije", te će, ako je žele i dalje širiti, to morati učiniti negdje drugdje.

Zahvaljujem nadobudnim pratiteljima čudnih vijesti što su me informirali o smrti jadnog Amera s čudnim sklonostima. Bez toga mi dan ne bi bio isti.

- 08:56 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nemam baš puno za reći, ali ovo je blog jedne atipične djevojke koja ima drukčiji pogled na svijet od većine ljudi. Eto, to je to.