< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

03/2008 (1)
01/2008 (2)
11/2007 (1)
10/2007 (1)
09/2007 (2)
08/2007 (5)
07/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (6)
03/2007 (8)
02/2007 (9)
01/2007 (9)
12/2006 (9)
11/2006 (4)
10/2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtArI Da/Ne

mE..

MNKGorovoOpatija

Red Neon Flashing Heart Easter Images


image hosting for myspace hosted images


Walking In The Rain... Easter Images


free image hosting hosted images


Image Hosting by Picoodle.com
kiss, 27,  Image Hosting
Close Up Eye Easter Images


Icon Easter Images


Icon Easter Images


Image hosting codes


Silver Sparkle Eye Lid Easter Images


ImAm jeDaN ZIwOT I TEBI BI Ga dAlA...
IMAM JEdNO SRcE..I TO BI TI DaLa...
owu duSu ja bi......
tebi dAlA......A Da imam
moZaK...NEBI OWAKO SRALA ...







Black & Fuschia Butterflies Waiting For ... Easter Images


Myspace layouts


Image hosting codes


Sexzy Biach Easter Images




myspace layout


IME:Andreja
PREZIME:not important
DATUM ROĐ.:11.02. ...(vodenjak)
HOBI:odbojka. (zimi-skijanje)
SKOLA i RAZRED:Medicinska skola u Ri, III.-7 raz.(zubicismijeh)
KUCNI LJUBIMCI:pas(Rocky), macak(King)
OBOŽAVAM:dobru mjuzu,dobro drustvo(nista drugo nije potrebno) .i svoj buduci skuter..naughty
mSn : pink-feather2@hotmail.com
Sporty Sexy Redhead Volleyball Icons


PPerfect
IIntelligent
NNutty
KKinky
FFuzzy
EEnchanting
AAstounding
TTalented
HHaunting
EEnergetic
RRaw

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Naughty Doll Gif Images














france version(od avril):

summer mix:

Image hosting codes

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mouthwashKad mi je dosadno posjecujem ove stranice...mouthwash
www.net.hr
www.miniclip.com
mozete mi se javit na ovaj adress:
pink-feather2@net.hr

blogichi poznatih faca:

doit(fast)wink

blondie zujo

otroveek


snoopywave

hrcaksmokin

mladosmokin

hrvoje-wanna be shminyes

babyvampireburninmad


say čiiiiiiiiiZ !













Poruke........
Malibu Logo Icons


-Ova je poruka pisana ultraljubičastim slovima i u normalnih osoba izaziva sljepoću,a u seksualno ugroženih samo blagi osmijeh...

-Bog je svim anđelima dao krila.Tebi nije jer nije htio da mu najljepši odleti.

-Ako je ljubav droga,onda sam ja najveći narkoman.

-Vaš račun za ovaj mjesec iznosi 1500 poljubaca.Molimo da ga uplatite kod pošiljatelja ove poruke!

-Pod kockom leda neka me zalede,a kad nađu lijek za tugu,neka me probude,neka mi sačuvaju mladost i ljepotu,jer možda ćeš me voljeti u nekom drugom životu!

-Ne budi uvjeren da si sam i da živiš samo za sebe.Za nekoga si rođen i netko je rođen za tebe.

-Svako srce neku tajnu krije,svatko voli poslije ili prije.A ja volim,ako netko pita,anđelčića koji ovo čita...

-Da su noći duge koliko te ja volim,nikada ne bi svanulo!

-Jednom u životu otkriješ nekoga tko će biti uz tebe,tko te voli zbog toga što jesi...Jednom u životu,ako si sretan,nađeš nekog kao što sam ja pronašla TEBE !

-Evo samo da ti javim,u bolnici sam! Nemoj se brinuti.Pronašli su mi šećer u krvi,kamenac u bubregu,bakterije u želucu i tebe u srcu.

-Ako ti jedne večeri u sobu uđe starac duge sijede brade,odjeven u crveno,strpa te u vreću i odnese,ne boj se.Rekla sam Djedu Mrazu da te želim za Božić.

-Da ti darujem srce?Malo je! Da ti darujem vječnost?Kratka je! Da ti darujem život?Jedan je! Da ti darujem ljubav?Želiš li ju???

-Zamisli moje misli kao svemir....u tom svemiru tisuću planeta...u tim planetima tisuću mora...a u svakoj kapljici TI...

-Da li da se smijem što si mi prijatelj ili da plačem što ćemo samo na tome ostati?


-Trenutno mi suza teče,pisat ću ti svaku večer.I druga mi suza pada,što mi radiš,srećo,sada? Reci da sam tvoja sreća,da ne padne još i treća!

-Meni nisu potrebni ljudi,meni nisu potrebni sni,meni je potrebna ljubav,meni si potreban ti!

-Ljubav,to je cilj života,kada ljubiš nekog,to nije sramota.Rekla bih ti nešto,ali neću glasno,pogledaj u moje oči bit će ti jasno!

-Mali moj cvijete,tebi moje misli lete,k'o mravi u travi motaš mi se po glavi.Bubice moja mala,ovo nije šala,pusu ti šalje jedna budala!


Ali ipak ovo zaslužuju neki.....

-Zbog tebe žaliti neću,nađi si frajericu veću.Od mene veću frajericu nećeš naći,eto ti sad,žali i plači!

-Na dan kad je Bog bacao inteligenciju na Zemlju ti si nosio kišobran!

-Imam hobi...trčim po sobi...mučim sebe,mislim na tebe...volim te više od sebe,ali kad razmislim: ma 'ko te j.....bolja sam od tebe!

-Ti si moja bijela čokolada,moj sladoled od jagode,imasš divne oči poput čokoladnih bombona,a ne mogu te imati jer sam na dijeti!

Blinking The Pink Martini Icons


ZAKON MLADIH
1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-poštovanje
3.poljubac u čelo-čežnja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav
7.tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto-kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-nemogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta-poljubi me
21.igrati se prstenom-sanjala sa te
23.gledati u oči-volim te volim te
24.šaka kao odgovor-da
25.čelo kao odgovor-ne
26.pucketati prstima-danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
28.grickati usne-ljubomora
29.štipanje-želim ti nešto reći
30.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete-volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
33.plaziti jezikom-poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
35.lagani poljubac-prijateljstvo
36.prije ljubljenja-gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati-ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac-odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti-djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom-dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute-ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice-želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih-ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih-ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih-daje ga drugima

Kad imaš sve, ne vidiš ništa, progledaš tek kad nemaš ništa.
Kad vam filozof odgovori na postavljeno pitanje, više i sami ne razumijete što ste ga pitali.
Ko ne zna čuvati tajne, ne zna niti voljeti.
Lijepi su lijepi samo zato jer su okruženi ružnima.
Ljubav je poput prometne nesreće, 'udare' vas i obore, a potom preživite ili ne preživite.

Blonde W/ Black Lion Zodiac Leo Easter Images

Friendster



Bigoo


image hosting file



I will always watching you all...
image hosting file



MySpace



MySpace



MySpace



MySpace



MySpace



Image hosting



MySpace images



Friendster images



Friendster images



Myspace



myspace layout



myspace layout



myspace layout



Customize your blog



Bigoo



MySpace



MySpace



MySpace



MySpace



MySpace



Images for your blog



MySpace images



Friendster images



Friendster images



Bigoo



Blog images



Blog images



Blog images codes



Pink Gucci Girl Easter Images





Sexy Blonde Wanna Get Dirty? Easter Images



Will You Sleep With Me? Easter Images









Sexy White & Rainbow Bikini Love Me Easter Images



Flashing Panties I <3 Underwear Easter Images



Your Boyfriend Thinks I'M Hot Easter Images



MySpace images



Girls Icons



Girls Icons



image hosting for myspace hosted images



Girls Icons



Girls Icons



Images for your blog codes



image hosting for myspace hosted images



Girls Icons



Playboy Images



Celebrities Female Images



Celebrities Female Images



free image hosting hosted images



Celebrities Female Images



Celebrities Female Images



free image hosting hosted images



Celebrities Female Images






myspace layout images



myspace graphics



free myspace layouts



myspace layouts



myspace comments




bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala


bedzevi.com,button,badges,priponke,Totalno opicena


bedzevi.com,button,badges,priponke,Kaj blejis?


bedzevi.com,button,badges,priponke,Prljavo Kazaliste


bedzevi.com,button,badges,priponke,Trgovacka skola - roba s greskom


bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim samo sebe


bedzevi.com,button,badges,priponke,Respect


bedzevi.com,button,badges,priponke,Cuvaj me se


bedzevi.com,button,badges,priponke,Mala vragolasta


bedzevi.com,button,badges,priponke,Djubre kao ja ne umire


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka i zaboli me zvecka


bedzevi.com,button,badges,priponke,Savrsena


bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna


bedzevi.com,button,badges,priponke,Think


bedzevi.com,button,badges,priponke,Etnies


bedzevi.com,button,badges,priponke,Punk'd


bedzevi.com,button,badges,priponke,Roxy


bedzevi.com,button,badges,priponke,Homer Simpson - Krik (Scream)


bedzevi.com,button,badges,priponke,100% Bitch


bedzevi.com,button,badges,priponke,Evil inside


bedzevi.com,button,badges,priponke,Action<br />
(Martina - Nova Bukovica)



Free Music

Free Music



utorak, 11.09.2007.

Mali zna sa loptom..i to je to..

Pogledajte novog Ronaldinha


mali rastura....svaka mu..DALA..cast.... lud

pozz..od sweetfeather:mouthwashfinomouthwash



| CoMeNtIrAj... (6) | PrInTaNjE | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.