...Moja omiljena pjesma...
...Tuto komleto...

...Udaj se za mene,
udaj se za mene
imacemo sve,
sve tuto kompleto...

...Udaj se za mene,
udaj se za mene
volecemo se,
sto godina neto....

...Dzaba hoce da me smire
i da me opamete
zenicu se pre tridesete....

Ref.
..Javi kumovima,
javi drugovima
da odela kupe,
da se okupe...

...Torta na tri sprata,
dukati od zlata
udaj se za mene
jer te zelim,
zelim prokleto
puko sam za tobom
tuto kompleto...

...Udaj se za mene,
udaj se za mene
imacemo sve,
sve tuto kompleto...

...Udaj se za mene,
udaj se za mene
volecemo se,
sto godina neto...

...Kad me tvoje crne oci
nacisto osamute
zenicu te pre tridesete...

Ref.
..Javi kumovima,
javi drugovima
da odela kupe,
da se okupe...

...Torta na tri sprata,
dukati od zlata
udaj se za mene
jer te zelim,
zelim prokleto
puko sam za tobom
tuto kompleto... x2



Image and video hosting by TinyPic
...O D J E B I...

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yes/no

by ***punk-rock*** girl

Opis bloga

...ljubav, skola, svade, mirenja, tracevi, ocjene...
...ja i moj zivot...

...Hello-u...

...Hello-u...
...Sve o meni...

*Moje ime je Mihaela .
*Zivim u zagrebackoj dubravi.
*Idem u osnovnu školu.
*Rodena sam 22.9.95' u Pozegi.
*Imam tri sisterke i jednog buraza.
*Ljudovi mi se obracaju s mela, melkica, melkiora, miha, misela, palicka i titanik...
*Najvise od svega volim vristati na livadi.
*Najljepse boje su mi roza i bijela.
*Najbolja pjesma mi je "napravi mi sina u svetlima casina..." i "aspirin" i "tuto kompleto" i...
*Najzgodniji glumci su mi Mario Valentić i Zac Efron.
*Jako volim školu! - zbog odredenih stvari tj. odredenih osoba!
*Svida mi se "jedan zgodan" , i to je sve sto cete znati...
*Osobe koje podnosim, pozdravljam i sa kojima sam dobra medu sedmim i sestim razredima su:
Fabijana Tomkić, Tihomila Tomas, Dea Vlatka Burcar, Sandra Mikša, Izabela Oršolić, Martina Šagud, Laura Matić, Iva & Ana Knežević, Marija Mirić, Antonija Belošević, Josip Hadaš, Šime Matić, Donat Matek, David Berišić, Vitomir Berišić, Dino Kanješić, Luka Gečević, Petar Palić, Leo Seferović...

...pozdrav od melkice...


...Moje 2 naj pjesme...
...Napravi mi sina...

...Sedis sam za rulet stolom,
a u ruci ti suvi martini,
i moje srce na stol palo je,
crveni zeton ko znak rupije.
A ja vec sada znam da znam
da takvog videla nisam,
seksibilan,i tako atraktivan
i tako elegantan.
Plave krvi visoke strane skole
sarmantan i galantan.
Crni smoking,
I like the way you toking,
I like the way you smoking.
neponovljiv kao 007,
pa mislim bas ga gledam...

...Napravi mi sina pod svetlima casima,
bice dete srece,
sve ce da mu ide,
svi ce da mu zavide...
...Napravi mi sina u svetlima casina,
bice milioner,
bice smrt za zene,
kao ti za mene...

...Sedis sam za rulet stolom,
a u ruci ti suvi martini,
i moje srce na stol palo je,
crveni zeton ko znak rupije.
A ja vec sada znam da znam
da takvog videla nisam,
seksibilan,i tako atraktivan
i tako elegantan.
Plave krvi visoke strane skole
sarmantan i galantan.
Crni smoking,
I like the way you toking,
I like the way you smoking.
neponovljiv kao 007,
pa mislim bas ga gledam...


...Napravi mi sina pod svetlima casima,
bice dete srece,
sve ce da mu ide,
svi ce da mu zavide...
...Napravi mi sina u svetlima casina,
bice milioner,
bice smrt za zene,
kao ti za mene...

...Napravi mi sina u svetlima casina,
bice milioner,
bice smrt za zene,
kao ti za mene...
...Napravi mi sina pod svetlima casima,
bice dete srece,
sve ce da mu ide,
svi ce da mu zavide...
...Napravi mi sina u svetlima casina,
bice milioner,
bice smrt za zene,
kao ti za mene...



...slatka mala...

...Tko je ona slatka mala,
koja zivi od skandala,
svakog 2-3 dana,
njena naslovna je strana.
Ona radi sve
isto kao ja
mrzi ceo svet
spava do 5.

...Slatka mala
sta ce ti njen broj
sta bi ti ga dala,
nisi ti za nju,
svega si mala,
sta ce ti njen br,
sto da ti ga dam,
ono sto bi s njom uradi sam...

...Ona vise od kolaca
voli ukus dobrog traca.
Svake noci gradom kruzi,
samo s facama se druzi,
ona radi sve isto ko ja,
mrzi ceo svet sp,ava do 5...

...Slatka mala
sta ce ti njen broj
sta bi ti ga dala,
nisi ti za nju,
svega si mala,
sta ce ti njen br,
sto da ti ga dam,
ono sto bi s njom uradi sam...

...Slatka mala
sta ce ti njen broj
sta bi ti ga dala,
nisi ti za nju,
svega si mala,
sta ce ti njen br,
sto da ti ga dam,
ono sto bi s njom uradi sam...

nedjelja, 27.07.2008.

...P@LiCk@...

Nekoć si mi bio sve,
zalazak sunca,
miris jutra,
zvijezdana noć
i radost za sutra.

Nekoć si mi bio sve,
a sada si samo sjećanje.

Pričao si mi o svemu,
nogometu i školi,
a sad me prijatelju,
moje srce jos jače boli.

Dok zadnji stih ove pjesme pišem,
s lica biserne suze brišem.

I zadlji put ću ti reći,
''Prijatelju, volim te... ''


By: Melkica...
i nebi htjela da ovo odjednom osvane negdje, nemojte kopirat, budite svoji!!!!!



| Kommaj (1)* Print* ~*~*

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.