...sexxx's blog

27.04.2006. 12:46

Nakon duže stanke..

Evo da ne bi ljudi mislili da sam odustala od svog bloga...

Još uvijek su mi samo žene na pameti.. U zadnje vrijeme mi se stalno mota jedna konobarica po glavi..Ima nešto u toj curi šta me ludo privlači,uvijek ima osmijeh za mene a ja je skidam pogledom.

Strašno je sexy...

Često je Dragi i ja uvučemo u svoje seksualne fantazije..
="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us

strašno me napalilo kad sam zadnji put nju zamišljala na koljenima..kako puši kruti ud moga Dragog...A on naslonjen na šanku sa rukama iza glave meni namiguje da im se pridružim...
Ja stanem iza nje na sve četiri i počnem je lagano lizat..mmm
Ona se okrene,prevrne me na pod i legne na mene..Uhvati me za ruke i počne strastveno ljubit...trljat o mene.

Ah neću sad sve opisivat,previše me to uspali i poslije samo budem totalno luda...

Samo eto morala sa spomenit nju.. tko zna,možda sam i ja njoj u mokrim snovima..

Inače...

Iako se ne volim sexat u mraku,potaknuta nekim člankom odlučila sam i to isprobat..Bilo mi je totalno neshavtljivo da sex u mraku može bit dobar..
Ali eto,nekako sam se totalno skoncentrirala na njegove dodire...uzdahe..prodiranja..i mogu vam reć da sam jako dobro svršila..Udrilo mi je svršavanje u glavu kao nekakva droga...

Al svejedno, Let there be light.rofl






10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja iskustva..maštanja i sve što ide uz to
st patrick's day images

st patrick's day images


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Site Counters

hit Counter

Zahvale