...sexxx's blog

31.03.2006. 11:48

layout for myspace

layout for myspace


Evo vikend nam je konačno stigao!Mene je jutros razbudila Teutina pričica...
Najranje ujutro sam osjetila kako mi klitoris vibrira dok sam čitala njen tekst..
Ima nešto predivno u sexu sa ženom..Meni su se odmah odvrtili filmovi u glavi,pa sam se počela prisjećat svojih iskustava sa njima.
Uf,tko jednom to proba..
Predivno je kad se obje žene mogu toliko opustit i uživat u tome bez srama..
Kad obje dahću od zadovljstva..previjaju se...maze se i trljaju..mmmmm Predivno!
Meni stvarno to fali ...Nisam odavno!
Nekako me strašno uzbuđuje kad legnem na nju i trljam svoju mačkicu o njenu i ljubim je po vratu..ustima...mmmm
AAA nesmim više o tome,navlažit ću stolicu...
Ovaj vikend smo se ja i dragi odlučili posvetit jedno drugome...Zatvorit ćemo se danas poslje posla u stan i 'ko koga.. ;)
Prije smo znali po desetak sati ležat i samo se sexat..Sad,eto,zbog posla i obaveza nismo odavno...hehehe Fali mi maratonski sex..
A fale mi i one naše male nježnosti u stankama...
Samo da nam se planovi ne izjalove...
Svima Vama želim ugodan i zadovljen vikend!!!
party


19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja iskustva..maštanja i sve što ide uz to
st patrick's day images

st patrick's day images


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Site Counters

hit Counter

Zahvale