...sexxx's blog

24.03.2006. 13:35

eto opet sam se igrala sa pozadinom...

Ma nekako mi crna više odgovara..Eto vikend je ispred nas.Svima želim da ga ugodno provedu!
Uz puno ljubavi,zabave i sexxxa!!!
Šta nam više treba???
Meni ovaj prekrasan dan budi uspomene... Kad ovako sunce grane,bez oblačka na nebu,odma se sjetim našeg jednog izleta ovo ljeto u Makarsku...
To mi je definitivno bio najlipši dan u životu..
Stali smo na malu plažicu (nudističku) između Makarske i Krvavice...odmah uz put..Nekako nas je uzbuđivala pomisao da će nas prolaznici gledat..
Skinuli smo se goli i uživali...Sa nama je bio i fotoaparat tako da smo napravili par stvarno lipih slija... Guštali smo samo tako...
Volim se kupat gola....To mi je predivan osjećaj!Ludilo za predigru...hehee
Sexali smo se u moru...Pa sam mu pušila u plićaku(je da je u tom trenu prošla češka eskurzija iznad nas al hebi ga roflroflhahahaaa bar su curice vidile kako se to radi... Uf kita mu je stalno bila u uspravnom položaju...To me izluđivalo!!!!
Pokušali smo uspostavit nekakav eye kontakt sa ljudima koji bi tu prolazili tek toliko da im damo do znanja da ne bi imali ništa protiv kad bi se netko parkirao pored nas..
hehehee
Svima bi preporučila da odu dole na ljeto!!!Nešto fenomenalno!

Eto ljudi moji..
Veliki pozdrav od mene
18 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja iskustva..maštanja i sve što ide uz to
st patrick's day images

st patrick's day images


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Site Counters

hit Counter

Zahvale