...sexxx's blog

16.03.2006. 10:42

NAS DVIJE I UMJETNI :)

Nastavit ću u istom tonu i ispričat vam još jedno iskustvo sa ljepšim spolom...
Eto,radi se o udanoj curi sa dvoje djece...Dragi i ja smo bili jednu večer kod njih i pao je grupnjak..Ali o tome u nekom drugom postu..Meni je ostao u sjećanju moj solo posjet njoj.
Naime kako se dragi i ja nismo mogli nikako uskladit a meni je već gorilo između nogu odlučila sam otić sama do nje..Lagano smo cugnile nešto sitno,prošvrljale po netu..
(uf kako mi klitoris vibrira dok ovo pišem)
Odvela me u sobu pokazat svoja dva umjetna...
Sjele smo na krevet... Otvorila je noćni ormarić i izvukla ih..lagano smo se nasmijale i stavila je svaka svoj u usta.....legle smo na krevet i započele sa igrom...
Brzo smo svukle sve sa sebe... i počele se ljuuubit duuugo duuugo.... ležale smo jedna na drugoj i trljale se jedna o drugu...Uzela sam umjetni,dobro ga oblizala i lagano joj ga počela uguravat u vlažnu macu..previjala se od uzbuđenja..Ja joj ližem klitoris...naguravam joj umjetni..mmmmm
Onda smo stale u 69 i nastavile se međusobno zadovoljavat sa umjetnima
Bile smo luude...
Muž joj je upao u jednom trenu u sobu..pokušao se utrpat između nas dvije ali mu nije uspilo..Nismo ga šljivile,jednostavno smo se previše željele....ubrzo nas je ostavio same!
uživala sam u njoj..u njenim grudima,predivnoj maci... savršenstvo...
Izmjenile smo hrpu poza...
Ali zadnja je bila najbolja...
Stale smo u škare..lizala sam joj nožne prste i osjećala njenu vlažnu pičku na mojoj...To nas je totalno raspametilo..Nabijale smo se snažno jedna na drugu.Vrištale od zadovoljstava...
I vjerovali ili ne zajedno svršile...
Nikad neću zaboravit taj orgazam...

POOOLUDIT ĆU!!!!!! SAD SAM SE TAKO NARAJCALA!!!!!!!!

7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja iskustva..maštanja i sve što ide uz to
st patrick's day images

st patrick's day images


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Site Counters

hit Counter

Zahvale