...sexxx's blog

15.03.2006. 13:10

SEXY DREAM

Evo možda zato šta sam počela pisat ovaj blog,ili čisto zato što mi fali sex sa ženom,sanjala sam baš jebeno dobar san...
Nije uopće bitan početak sna...a kraja se ne sićam..znam samo da sam ležala na bijelom krevetu sa predivnom plavušom.. Bila je to Michelle Pfieffer!cat woman!Nemama pojma odakle mi ona došla u san.Al ne bunim se..JA OBOŽAVAM MACE :)
I tako ležimo ja i ona u krevetu... Odjednom se ona nađe na meni...Ja ležim na leđima i ona na meni..leđima okrenuta..
Trlja svoju napetu guzu o moju vlažnu pussy...trlja i trlja...
Ja je ljubim po vratu i držim je za sise..A te sise...Te sise su bile savršene..Male i napete..taman da stanu u moju šaku..bradavice napete... uf
Šizim dok ovo pišem...
Uglavnom,
tako Vam se nas dvi pohotno trljamo jedna o drugu...
Okrenem je,počenemo se strasno ljubit i ja svršim trljajući se o njenu nogu..Noga joj nakon toga bude vlažna a ja se samo spustim dole i to poližem...

predobar san!!!!!!!

Naravno,probudila me budilica!

Često znam tako imat sexy snove o ženama..uvijek svršim u snu...

K vragu,radim sa 5 cura i nijedna nije bisexualno orijentirala (bar ne koliko ja znam)..A moglo bi nam bit takooo zanimljivo na poslu...



3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja iskustva..maštanja i sve što ide uz to
st patrick's day images

st patrick's day images


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Site Counters

hit Counter

Zahvale