...sexxx's blog

10.03.2006. 12:51

DOBAR DAN DOBRI LJUDI!!!

evo odlučih se i na ovaj korak...
Šta da kažem..
Volim sve šta vole mladi...
Privlače me žene,strašno...Moj dragi je isto bi..i to me uzbuđuje... Volim ga gledat kako Ga ima u ustima...Netko će me nazvat bolesnomi pererznom ali hebi ga..svatko voli ono šta voli..
On i ja smo 3 god skupa...
Sve je počelo šaputanjem perverzija na uho...leželi mi satima na krevetu i sexali se..u stanci bi mi šaputao sve i svašta..
-zamisli da ti sad dođe jedna dama..uhvati te za kosu..privine uz sebe...
-mmmm
To me žestoko palilo...
Sve više i više sam željela osjetit ženu ispod sebe...I to se i ostarilo..dva dana prije mog rođendana...Bilo je predivno..i od kad sam probala ženu navučena sam...
Šta se njega tiče...isto tako sve je počelo šaputanjem perverzija na uho...pričajući njemu o tome..zamišljala sam sve to u glavi i vidila da me strašno to uzbuđuje..a i njega isto...
Malo po malo..priznao mi je da je imao iskustva...Hmm...detaljno sam ga ispitala o svemu..mmm
I tako smo totalno okrenuli novu sexualnu stranicu u vezi...
Koja je taaako dobra
uf..dok ovo pišem boli me stomak koliko sam se uzbudila...
Sex je zakon ljudi moji!
3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja iskustva..maštanja i sve što ide uz to
st patrick's day images

st patrick's day images


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Site Counters

hit Counter

Zahvale