Charlotte kraljica ljepote!

petak, 08.09.2006.

Ponovna ljubav!

JOJ MOJI DRAGIĆI!
Da znate samo kako sam zabrinuta!!Ovo mi je najveća dilema koju sam doživjela ikada u životu!Dakle,bila sam u Pradi prije nekoliko dana i vidjela sam jednu jako seksi crnu haljinu s tankim naramenica...a onda sam dok sam išla prema blagajni kupiti ju(179 000 $-bilo je to u New Jorku)vidjela istu takvu i crvenoj boji!!!2 sata sam se dvoumila KOJU DA UZMEM, KOJU DA UZMEM??čak mi ni batler nije pomogao!!MOLIM VAS RECITE U KOMENTARIMA-KOJU DA UZMEM???KOJA JE BOJA VIŠE SEKSY???Eh zaboravila sam reći zašto sam bila u New Jorku!Hitno su me zvali jer je Ceele bio u bolnici!!!Toliko sam se prepala da sam odmah 18.6.,kada je to bilo,otišla tamo bez da se vama javim!!Cijelo vrijeme sam bila uz mog Ceelića i shvatila da ga još uvijek volim!Tako da smo opet zajedno!!Jupiii!!!A kako mi se jadan ozlijedio moj Ceelić,zato je bio u bolnici,dok je igrao golf sa Georgem Bushom taj glupi Amer je slučajno lupijo mog Ceelića u mali prst na ruci!!Jadan je slomio svoj krhki mali prstić!!Toliko smo bili potreseni!!Bio je čak mjesec i pol u bolnici!!Nismo mogli toliko dugo vremena s tim prstićem ništa raditi što smo prije radili s njim dok smo još bili ja i Ceelić skupa!Jojjojjoj!Uuuuužas!!Jeli smo nutellu s tim prstićem,džem,pekmez,med,sirni namaz,putar!!itd,što god hoćeš!!Šmrc šmrc!Mislim da je čak i kopao svoj mali nosić sa prstićem!!!Joj Ceelić Ceelić!U znak ponovne ljubavi čak mi je izgradio bazen sa rozim pločicama ma ljubav moja!Ali nisam unutra ušla sve dok mu nije ozdravijo prstić!!Ali ozdravijo je pa sam bila u bazenu!!Evo Ceele sjedi sad kraj mene,uuuu!Ceele,Ceele!Moram iči ljudeki!Vidimo se ljubomornici,pusa od mene i Ceelića!!

- 17:27 - Pohvale imam ih: 14 - Printaj pohvale - Ne znam što je ovo!