Charlotte kraljica ljepote!

nedjelja, 16.04.2006.

1. post!

Iako se ne razumijem mnogo u ove stvaričice moja draga prijateljica kojoj zahvaljujem na svoj pomoći mi je uredila ovaj blog tako da je sad točno onakav kakav želim da bude! Nadam se da vam se ne čini prekičast!Napisat ću nešto o sebi.Zovem se Charlotte i imam 17 godina. Živim u Londonu.Slušam Pink,Britney Spears,Xtinu Aguileiru,Shakiru,Beyonce Knowles,Kylie Minogue,Robbie Williamsa,Justina Timberlakea,Madonnu,Black Eyes Peas,Pussycat dolls,Destiny's child...Od filmova volim romantične komedije kao "Me,me and Irene","Mean girls","Princezini dnevnici" i sl.Obožavam rozu boju.Oblačim se ženstveno,volim roze majčice,traper-suknjice i šarene hlače.Imam oko 5 pari balerinki-s mašnicama,točkicama,jednobojne,jednobojne s mašnicom i s malo povišenom petom.Mrzim one darkere i rokere koji se srame priznati da je pop muzika najbolja.Ne slušam narodnjake ali ih ni ne mrzim.Ta ipak se na njih najbolje pleše!Volim pjevati i plesati i ne osjećam sram kad to činim.Jer imam osjećaja za muziku-tako mi bar svi kažu.Manekenka sam.Više o meni u idućem postu!Ostavljajte mi komentare (a ako imate primjedbu slobodno ju napišite)!
*P
*U
*S
*I
*C
*A
*!

MySpace Layouts



MOJA BRITNEY he-he-he
Image Hosted by ImageShack.us

TOP 10 PJESAMA

1. Toxic
2. Stupid Girls
3. Whenever, wherever
4. Stickwithu
5. My humps
6. Lucky Star
7. Hey ya!
8. Tripping
9. Don't phunk with my heart
10. Naughty girl

kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss cerek cerek cerek kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss party kiss

Ja sam vam inače romantičarka.

MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts


- 10:51 - Pohvale imam ih: 3 - Printaj pohvale - Ne znam što je ovo!