HipHoperica Sa Stilom

< !-- Ime bloga kraj-->

ponedjeljak, 17.07.2006.

No Limit-moš mislit!

Naime, u zagrebačkom Importanne centru nalazi se zanimljiv veliki butik koji se diči prodajom svjetski poznatih ''No Limit'' jeans hlača. Prvo ću za one kojima ne ide prakticiranje engleskog jezika pojasnit značenje imena tj. loga ''No Limit'' : no limit znači bez ograničenja, što bismo mi laici trebali shvatiti kao poruku tipa ''mi SVIMA vama nudimo sve što vam treba''…Zašto sam podebljala svima? Zato što pod taj pojam spadaju osobe svih proporcija od najmanjih do najvećih! Kao što svi znamo, pogotovo mi ekonomisti, svaki logo bez obzira na koju se vrstu djelatnosti ili tip proizvoda odnosi mora bit dosljedan tog istog proizvoda i djelatnosti! Ali ''No Limit'' nikako nije dosljedan naziv hlača koje se prodaju u tom dućanu, jer ako se pod ''bez ograničenja'' svrstavaju hlače veličina 32-38 onda su SVI očito zgodni mršavi tanki……No vratimo se stvarnom svijetu. Činjenica je da je u Hrvatskoj svaka treća žena pretila (iznad 30 BMI*), svaka treća žena na putu da bude pretila (od 25-30 BMI*) a samo jedna trećina žena može stat u bezograničavajuče hlače veličina 32-38! Javlja se pitanje što je sa ove 2 trećine žena koje su svakim danom sve iskompleksiranije jer kao svoje izgladnjele sunarodnjakinje ne mogu stat u jeans 32,34,36,38??? Odgovor je : pogledajte u butiku prek puta ''Đuro XXL'' možda nađete nešto! Mislim čekajte malo!! Na što smo to mi spali??? Zar je žena debela ako nema savršene proporcije?? Ako ima koju kilu više od ''propisanog'' ??Sve je više mladih djevojaka oboljelih od bulimije i anoreksije! Zašto? Zato što modni magazin (u kojem su samo da posjetim sve ''ljepotice'' 200 puta retuširane) kaže da žena nije ženstvena ako nema 10 kila manje, ako joj ne vire kukovi i ako joj prsti nisu pretanki za bilo koji prsten! I taj pojam ''Manekenka-idealna žena''! Ma nemojte me nasmijavat! Manekenka je sve osim idealna žena! Što je privlačno u tome da ti rebra mogu izbrojat sa udaljenosti od 10 metara?? Manekenke su samo rekvizit za prodaju mode! Uostalom tko još stane u tu XXXS odjeću osim njih? Ja sigurno ne! Šta nije ljepše vidjet ženu koja zrači svojom osobnošću, koja izgleda prirodnije jer ima veće bokove ili grudi?Zar je uopće važno za koliko stupnjeva ti nos felša? Naravno da nije! Važno je da u glavi imaš nešto više od propuha koji tu i tamo otpuše prašinu! ''No Limit'' bi trebao bit logo hlača koje će zadovoljit potrebe svake žene svijeta! Bila ona anoreksično mršava ili neprirodno punašna…Evo ljudi ovo je moje mišljenje, ja ne znam što vi mislite ali nadam se da nisam nikog uvrijedila! Your's 4 ever Rina_Girl…

*BMI-Bio Maseni Indeks: podijelite svoju težinu sa svojom visinom na kvadrat! Npr: visina 1.602 m=2,56 m, težina 60kg, 60kg /2,56m=23,43 BMI


< /div>
- 12:55 - Komentari (14) - Isprintaj - #