HipHoperica Sa Stilom

< !-- Ime bloga kraj-->

četvrtak, 08.06.2006.

hey...hello...

hey ladies $ gentlemanmahsmijeh...nismo se dugo citali pa sam pomislila da bi bilo vrijeme da napisem nekaj novonaughty...prvo me zanima kako ste mi svi? jel ima kaj novog kod vas? kraj skole se blizi pa se nadam da nemate nikakvih vecih problema jer ovo bi nam ljeto trebalo bit najbolje do sad.neznam zasto ali imam osjecaj da ce se dogadjat neke nevjerojatnecerek stvari koje ce meni a nadam se i vama promijenit zivot, na bolje naravnoparty...kod mene ima nekih manjih promjena kao npr. ucinila sam jedinu stvar koju nikad ne bih da nema moje BEST frendice INESkiss! pronasla sam idealnog lika, totalno mi odgovara, ali stvar je bila u tome kaj on ne ide u moju skolu niti se ne druzi s mojim drustvom tak da ga nisam imala prilike upoznat...nabavila sam si njegov broj i cijelo vrijeme zurila u njega dok me ines nije nagovorila da mu posaljem poruku. rekla sam si pa kaj poslat cu mu por, nezna ko sam sta sam, nemrem se puno obrukat...i poslala sam ju...odgovorio mi je za pol cuke...mislim da cak pocinjem osjecat nes vise...jedno vrijeme sam bila uvjerena da postoji mogucnost da bude nekajrolleyes...dopisivali smo se, pricali, zezali...sve je krenulo u dobrom smijeru ali onda jedan dan mi je poslo poruku da me kao pita kaj radim, kak sam...al ubiti mi je htio rec da ima curu vec duze vrijeme...osjecala sam se...neznam kak da to opisem...kao da mi je nesto upravo bilo presjeklo srce na 1000 dijelovanozaliven...nisam mu htjela pokazat kako se osjecam pa sam samo rekla da nema problema, da je sve u redu kaj se tice toga da sam vec pomislila da postoji mogucnost...ali nije bilo u redu...nikako. drugi dan mi je jedna njegova frendica rekla da laze, da nema curu, da je to kao reko jer ga je ''strah'' lud!! pa jebate ne grizem!!!wink (p.s. samo povlastene osobe) tak sam se fino osjecala...joooj...sad se stalno dopisujemo i lepo mi jesmijeh... hvala svima koji citate moje dosadne postove i k tome komentirate...thumbup
ak vam nije tesko komentirajte i dalje i citamo se za tjedan dana...smokin
peace $ respect yours CiErA wavemahhrvatska

< /div>
- 13:44 - Komentari (8) - Isprintaj - #