HipHoperica Sa Stilom

< !-- Ime bloga kraj-->

petak, 19.05.2006.

hey boysbang $ girlssmokin...nisam vam se dugo javljala pa sam pomislila da je time 4 some new stuff. dosta toga se dogodilo, ali neznam do kud da pocnem...evo recimo kaj se tice skole; ocijene su mi sve oank odlicnethumbup, osim naravno matematikeburninmad. Pisala sam ispravak iz algoritama (logaritama) u ponedjeljak, danas je petak, skola zavrsava za ravno 18 radnih danadeaddead, a nasa se voljenaheadbang i dragamad profesorica nije udostojila mrdnut prstom da nam ih ispravi i donese! ok, ja znam da sam napisala za barem 3yes, ali kaj je sa drugima koji nisu nodobro napisali kad ce oni ispravljat?? a kaje najbolje najavila nam je jos jedan zadnji test koji ce ziher bit zadnji tijedanblabla!!! ma uzas.....hm...sad, kaj da kazem o ljubavnom zivotu...neznam, stvarno neznam kako se vise osjecam...neznam koji mi je vrag namcori zasto ne mogu poslozit te svoje osjecaje koji me izludjuju...mislim, volim ali i nevolim...zaljubljena sam, ali nisam...zelim se trudit, ali mi se onda neda...uzasno sam izbirljiva i to mi se obija o glavu! ZELIM DA TO PRESTANE!!!!!headbangheadbang ma dosta o depresivnim problemima, sad prelazim na ono zanimljivo;naughty DA VINCIJEV KOD... pocela sam ga citat i sa svakom procitanom stranicom sve sam vise zgrazenaeek, ali i uzbudjenasmijeh jer zelim znat nastavak...kazem vam, knjiga je znimljiva do bola! znam da crkva smokinpreporucava da ju mi krscani ne citamo, ali kakve to ima veze! ja vjerujem cvrsto u ono sto su me ucili i znam da necu prestat samo zbog jednog ''da vincijevog koda'' stoga ne kuzim u cemu je problem. eto ljudi ja sam gotova za danasmah...citamo se za 2-3 dana kad procitam do kraja knjigu!wave p.s. pozdravljam najopicenije 'gangsta' ljude Fiftynjami...Comptonsmokin...Shorty... Lebron23cool...Katyparty......$ the rest of u......
yours Cccccieramahwave

< /div>
- 10:04 - Komentari (24) - Isprintaj - #