Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (3)

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga ispod chaticha....he...he...

users online

Sexy back











Free Hit Counter
Free Hit Counter


Tu cete naci sve i svasta,od zivota,ljubavi,ogovaranja........ Mi smo 5 naj,naj,naj frendica(Petra,Ines,Mateja,Irena,Stella)i nerazdvojne smo,uvijek spremne za avanture kiss:-) ...to je sve sto trebate znati o nama,za sadsmijeh... Ki$$cerek

oWo jE biLo PrEd neKiH gOdinU dAna.. wEcInA wRijEdi jOsH uWiJeK, aL sAd sMo SwE drUgA sHkoLa i TakO.. mAnJe sE wiĐaMo, al sMo i DaLje sUpEr FrEnDicE josH uWijEk spReMnE za ZaJeBancIjU... HeHe..

Ah ti debili

Đačka molitva


smokinProfesorenut naš
Koji sjediš
Za imenikom
Sveti se pero tvoje
Nestanibang kraljevstvo tvoje
Budi volja naša
Kako na mjestu
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danasblabla
I zaboravi jedinice naše
Kako i mi zaboravljamo zijev
Gradivo vaše
I ne izvedi nas pred pločunamcor
Nego nas ostavi na mjestusmijeh

AMEN


Image Hosted by ImageShack.us
Ganja

Image Hosted by ImageShack.us
WutRa..

Blogovi koje citamo...(čitaj -> ne čitamo) btw. pola ih je obrisana..smijeh

Frend...ne ide mu cerek...
Marinici hools LEGENDE
smijeh
Can you fly...
GSSsmijeh
Karla
Satro cura
he....he.... moja lolda
Pcelica Majathumbup
Saritacool
...girl with wings...
...Corinĺ & Martinĺ
...Dorica...
...Kika...
...fuck off...
...Furbie...



Sexy back






-Jako sam se uplašio kad se mama razboljela. Pomislio sam da će nam tata kuhati.lud

-Breskva je kao jabuka s tepihom.mouthwash

-Kad se mama posvađala s tatom, prvi put sam vidio leteće tanjure.nut

-Životno osiguranje je novac koji dobije onaj tko preživi smrtni slučaj.bang

Mali grafit na bolnici:
Ciao srce, ovdje infarkt oces da te kresnem!!naughty



malo vise o nama i par sLJikica za kraj :)

Imena: ines, irena,stella, petra i mateja
skola: nekad smo isle skupa u osnovnu. al sada idemo u srednju pa..... kemijsko-graficka,ekonomska,mohorovicic i prva rijecka...........
zivimo na viskovu najbolje mjesto za zivit.......
frendovi:ah ima ih dosta neda mi se nabrajat jer imamo i neke nove pa ono.......
frendice: isto tako
bla bla bla dosta o nama
ionako nas vec svi poznaju ja se nadam.......... pufa

Image Hosted by ImageShack.us
we <3 it
Image Hosted by ImageShack.us
na klupici
Image Hosted by ImageShack.us
Peace
Image Hosted by ImageShack.us
znam da je emo.. al je sweet..
Image Hosted by ImageShack.us
awwww...
Image Hosted by ImageShack.us
stars
Image Hosted by ImageShack.us
don't let go
Image Hosted by ImageShack.us
strawa
Image Hosted by ImageShack.us
haha.. dada...
Image Hosted by ImageShack.us
sweet..
Image Hosted by ImageShack.us
rainbow
Image Hosted by ImageShack.us
colorfull
Image Hosted by ImageShack.us
under the rainobw
Image Hosted by ImageShack.us
stylish
Image Hosted by ImageShack.us
heart
Image Hosted by ImageShack.us
rainboww
Image Hosted by ImageShack.us
smile
Image Hosted by ImageShack.us
flower power :)

nedjelja, 03.06.2007.

NAŠ ZADNJI IZLET 2 GETHER

evo mene opet =)!! samo da vam unaprijed kažem da vam više neću pisati o onom debilu jer mi se neda trošit vrijeme na njega!!
eto tako smo mi u četvrtak i petak bili na excurziji, zadar-vodice-šibenik-krka!!! mislila sam da će nam bit trulo, al ispalo je sasvim ok...
od cijelog razreda išlo nas je samo 19 a to su bili (amar , dean, mrki, đoko, krki, marin, nino, marija, sandra, dijana, katarina, ivana, irena, ines, petra, stella, šimička, vojnička i oc, ja.)...
prvo smo došli u zadar.... meni osobno grad se jako svidio... tamo smo se kupali na nekoj plaži, bili smo kod onih morskih orgulja, ali najbitnije je to da smo se mi (amar, dean, mrki i ja) malo dalje od tih orgulja bacili u more, točnije sa rive... bilo nam je vruće, već smo imali kupaće na sebi, pa reko zašto ne... nigdje nije pisalo da se nesmije kupat, ali očit nije bilo baš poželjno jer su nas ljudi čudno gledali.... još smo bili u nekom samostanu i to je ugl. bilo to što se tiče zadra... e da tamo ima dosta zgodnih dečki =)...
onda smo išli do vodica gdje smo prenoćili u hotelu imperijal.... prvo smo se raspremili pa onda išli na večeru..... hotel je imo unutarnji bazen, dvoranu za fitness, svoju plažu, i još puno toga, a mi niš nismo smijeli koristit =(... svi smo mislili da ćemo ić u neki tzv. disco od kojeg na kraju nije bilo ništa pa smo mi onda partijali po sobama... e da neke cure su tolko popizdile zbog toga s kime će bit u sobi, a čak su se i rasplakale... užas... imali smo svoje zvučnike od kompa koje smo prikopčali na neki dvd pleyer od krkija..... bilo baš strava.... imali smo nešto cuge, al pre malo da se itko napije nego su se svi pravili pijani jer su mislili da su fora... jedino amar i ja nismo niš pili... nekima od nas su pojedinci išli strašno na živce, a mislim da će znat koji su.... jedna cura je pokušala silovat jednog dečka, al kako ona kaže to je bila samo zajebancja.... i onda još kaže da smo ja i stella plazle po njemu.... a jbga, šta ćeš.... profe su cijelo vrijeme bile na hodniku al nam nisu niš srale... čak smo im dali jedan q pack (ako se to tako piše.).... i pošto su nam neke osobe išle jako na živce mi smo pitali profu ako se možemo zaključat... al nismo smijeli... pa nam je onda ona rekla da će ona nas zaključat i reć ostalima da smo u "kazni"... tako smo u "kazni" bili mrki, petra, krki i ja.... a u drugoj sobi, isto u "kazni" stella, fočo, irena i dean, neznam ako je još netko bio s njima... za to vrijeme kad smo bili sami nam je još bilo najbolje.... tako smo pričali, zajebavali se, nitko nam nije smetao... imali smo muziku, i šta nam više fali =)!!!! cijelu noć nitko nije ni oka sklopio, ja sam konačno bila ostala malo sama u sobi i zadrijemala kad ono vidiš dođe vojnićka i počne skakat ko debil po meni, e došlo mi je da ju tako našamaram, kako sam popizdila.....
oko 7.30 smo išli na doručak... bio je švetski stol... e tako smo se nažderali.... onda smo onako svi umorni i pospani krenuli u šibenik... isto lijep grad... a pogotovo ona crkva sv. jakova... imali smo najboljeg vodiča koji nam je taj formailni dio skratio što je više moguće i pustio nas da spavamo na tamo nekim klupicama =)..... nesmijem zaboravit i šoleta koji je isto bio baš zakon.... neki djedica, sa onom bijelom ko ribičkom kapicom na glavi.... u basu svirale neke cajke, a on se raspjevo i raspleso..... vodič nam je bio jedan mladi dečko, točnije trener debate - haskić..... i za sve debatante koji čitaju ovo on neće ić na kamp i više se ne bavi debatom =(... poslije šibenika smo išli u sokolarski centar gdje nam je jedan ful spaljen tip objašnjavo to sve o sokolovima i drugim pticama grabežljivicama.... ubiti bilo je ful lijepo.... e onda smo bili na krki.. sve slično ko na plitvicama niš posebno, sa brodićem smo išli do skradina i tamo smo imali ručak, nije bio ko u onom hotelu al ajde preživjeli smo..... e onda smo konačno išli doma.... svi su bili ful umorni, a ja i mrki prespavali skoro cijeli put..... na tamo nekoj pumpi na autoputu sam kupila onaj burn, ali ni on nije pomogi da ostanem budna.... kad smo knačno došli na viškovo svi su se pokupili doma osim petre, mrkija, amara i mene... došao je denis.. pa smo se tako malo raspričali... po mene došla stara pa su svi osim amara išli samnom doma.... eto to je ukratko bilo to.... ako netko ima neš za nadodat nek ostavi komentar.....
big kissssss svima........
by: mateja...



| komentari (59) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.