< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (12)
Srpanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by *Horsedizz*

Opis bloga

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr
Pa svašta znate........Ehm......Znate.....Pa o konjima!smijeh


Pretraži net
...ovaj blog

...

Moj i Martin drugi blog!
Martina
Moj i Justinin neki blog o Vanilla skyu!


Elton,Zarjanka,Shuravel,Đuro(poni),Shuttle,Šmrkalj(malim ždrijebcima sam dala imena)<.<










Volim:spavati,konje,jahanje,svoju obitelj........
Mrzim:školuyes
To je o meni....kiss

*HorseDizz* najbolji dizajnovi sa konjima!

Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Boomp3.com


četvrtak, 21.08.2008.

Galop!

Ljudi prvi put sam krenula u galop! ~.~Bilo je super ali sam skoro pala Franjo me pohvalio i rekao da sam danas bila fantastićna.Također sam mnijenjala konja jer mi je Franjo rekao da će biti gadno ako se naviknem na samo jednog konja!Ali na svu sreću jahala sam Zarjankinu sestrićnu Shuravell!
Bial je dobra ali malo nemirna evo to je taj post a sada evo vam moj još jedan rad koji sam napravila samo za Zrajanku i Shuravell!
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Sliku sam nazvala "Fly to live" ~.~

- 20:27 - KoMoVi SaMo(2) - PrInT - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.