<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Cursors

L.I.G.F.
~ utorak, 21:09 ~
oj ljudovi...evo bilo bi vrijeme da se ja vama malo javim...pošto me svi već gnjave da napišem neki postić jer je svima dosadno...pa bi oni nekaj čitali...pa evo da vam malo opišem kaj sam ja radila proteklih dana...jer nemam niš pametnijeg za napisat...

mogu reć da mi je petak bil vrlo zanimljiv...imali smo razrednu 'roštiljadu' na jarunu...i ja sam se malćice napila...pa me naravno jadna mia morala teglit do doma...pa je stara skužila da ja nemrem normalno pričat ni hodat...pa se malo zderala na mene...al nemam nikakve kazne ni niš tak da je na kraju sve dobro prošlo...osim kaj sam si malo skrenula zglob na putu do doma...al to su manje važni detalji...
u subot sam prvi put imala francuski...i došla ta profa meni doma...ono... neka mlada nadobudna...žena od kad je ušla u kuću nije valjda rekla 5 rijeći na hrvatskom...ono a ja u životu nisam učila francuski...mislim fakat kaj si ona umišla...al dobro nakon 2 sata kaj mi je mljela tam na franc. ja sam uspjela složit čak 7 smislenih rečenica o sebi...i baš sam bila ponosna...

eh onda ponedjeljak...konačno vidla cijeli razred na okupu...sve divno krasno...cure se vratile s maturalca i sve nam detaljno ispričale...ja na poklon od njih dobila prekrasnu narukvicu,olovku koja ima privjesak u obliku trave...i razglednicu s pravim jointom iz amsterdama...hihihih..baš sam bila happy...
danas opet niš od škole jer ja i mia bile dežurne...mislim koma...brutalno...prvi,dobro drugi...al ko da je prvi dan a mi dežurne...al na kraju nam nije ni dosadno bilo stalno smo se šetkale i stalno je neko bio kod nas dole tak da...onda smo gnjavile psihologicu i naravno dala nam je tam neš za jest...ko i obično=)...e da i bila scena...mi ulazimo u neki prvi razred nosimo im obavijest da nemaju zadnji sat ...i dobro pročita mia obavijest...a cijeli razred ju gleda ko da će se rasplakat kaj moraju ranije doma...ono baš je bilo komično...a naučit će se već...valjda...


evo to bi bilo to od mene...
sve vas puno volim...

ivona


upiši komentar (7) ~ ispiši ~ link




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

kalendar
< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



o nama


Petra, Mia i Ivona su sve što ne možete zamisliti; mora se priznati da je uz njih atmosfera i više nego dobra. Kao likovi iz nekog ludog romana, naravno da i one rade gluposti - da ne spominjemo količinu smijeha koji su u stanju izazvati. :-) To su jednostavno one. Tri različita svijeta, koja se međusobno upotpunjuju, povezana su ovim snažnim prijateljstvom i jednim zanimljivim blogom. ––Boris

Petra, Mia i Ivona... te sam cure upoznala ovaj tjedan i možda ih neznam dovoljno da im sudim, ali o tim curama mogu samo reći najbolje... totalno otkačene, svaka na svoj način... baš kako treba biti. Svaka od njih je osoba za sebe, toliko su slične, ali opet toliko različite. ––Andrea

neke fora stranice


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
... samo pogledajte... nije za one slabih živaca
lyrics - tu možete naći tekstove pjesama

super blogovi


vjetrovito
Borisov blog

iter
Lukin blog

miin blog...

nell
Antonella

dega
hm... samo ga pogledajte. Shvatit ćete...

hodnik
ima zanimljivih stvari! Just look...

eddard
blog opičenog čovjeka koji je lud za gitarama

fridge
blog frenda koji je lud za motorima

andrea

cool slikice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












only time (enya)