<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Cursors

izlet..
~ srijeda, 03:21 ~
...ei ljudovi... ...eto mi smo se vratili sa izleta i bilo je super...najbolji izlet do sada( to kažemo nakon svakog izleta)...a sada da vam ukratko ispričam kaj je bilo... ...iz zagreba smo krenuli oko pola 9 i došli smo u begovo razdolje u pola 11, 11...tj. mi, 2.1 i cure iz 3.a smo bili u markopalju (valjda se tak zove),a 2.b je bil u begovok razdolju jer za nas gore nije bilo mjesta...uglavnom kada smo pojeli ručak i odmorili se od puta, ato je bilo oko 4 krenuli smo ja, ivona, melanie i jelena prema begovom razdolju da melanie vidi dečka,a to je btw. David brajković iz 2.b...sa sobom smo zele 2 boce vina i colu i pile putem...makar je begovo razdolje udaljeno 5 i pol km nama je trebalo 2 i pol sata do tamo...put je otprilike izgledao ovako: svakih 5 metara je neko vikao pauza, pauza i onda smo svi stali i pili...zato nem je trebalo tak dugo...uglavnom već smo bile tak pijane kad vidimo mi razrednika, ševu i rusana kak idu za nama...oni su bili u našoj kući i mi smo zapravo trebali ići s njima gore, ali su se oni razgovarali sa vlasnicima naše kuće pa su krenuli tek 45 min nakon nas, ali su nas svejedno stigli...ivona je bila gotova...cura se tako napila i razrednik se naljutio na nas...čak je zaprijetio da zbog ovg nećemo moć ići u gardaland, ali se odljutio, ja mislim...uglavnom kad smo napokon došle gore melanie je otišla brajkoviću, kaj su radili neću reć...a ja, jelena i ivona smo ostale dole se napijat i plesat...tako sam se naplesala i napila...ne sječem se svega baš jenso mislim sječem se ali su mi svi događaji pomiješani i nemogu se sjetit kad se točno kaj događalo...oko 1 pola 2 otišli smou krčmu, ali u pravu krčmu i tam su bili nekik pedofili...uglavnom ne želi o tom pričat...a u 3 ujutro smo se išli sanjkat sa rusanom ...nisam ništa spavala, u 9 smo krenule natrag u našu kuću i ovaj put nam je trebalo oko sat, sat i pol....i kad smo došli melanie se sjetila da je zaboravila grudnjak u begovom...ne, nije ništa bilo sa davidom, skinula ga je kad je išla spat...u 12 smo otišle nas 4 spat i rpobudile se u pola 4 tj. drugi su nas probudili jer smo se morali spremit jer smo krenuli natrag u pola 5...za dva sata smo bli natrag u zagrebu i kad smo svi izašli iz autobusa i bus već krenuo, melanie se sjetila da je zaboravila mobitel u busu, ali ga je dobila natrag...vidite ljudi kaj ljubav čini iz čovjeka....uglavnom to je bilo to, vjerojatno ćete čuti još dvije verzije ovog izleta...i na izletu sam shvatila da neki ljudi nisu tak loši kakvima se čine, ali i da neki ljjdi nisu tak dobri kakvima se čine...da me neko pita bi likaj promijenila na izletu rekla bi da, ali vam neću reći što...pozdraFF...*mwa*
petra

ei, ljudovi... evo vam druge verzije izleta u begovo razdolje... nakon što su ivona i petra i cure otišle u begovo razdolje kod bekača, ja sam ostala sa drugima iz svog razreda u mrkoplju. =) na početku smo se malo dosađivali, al kad smo izvadili čokoladni liker, i malo ga popili, svi smo postali veseli i odmah je atmosfera bila puno bolja. nakon toga je slijedio bambus, pa ostale žestice... svi smo popili po jedan aktivni ugljeni, a neki su i više... oko 10, pola 11 je došao razrednik sav ljut i počeo je mirisat sve boce na stolu šta su bile. razlog zašto je bio ljut je taj kad su išli gore, on, rusan i ševa, sreli su ivonu i društvo, a ivona je naravno bila pijana ko majka, i nije mogla hodati samostalno (cure su je pridržavale)... al kad je on došo kod nas, mi smo ga ponudili vinom, i on je, naravno, prihvatio. =) tada je počelo ludilo... nakon utakmice češka-rusija, što je razrednik gledao, a mi smo ostali zujili, počeli smo pričati i prepričavati bolesne viceve... ali najbolesniji su bili oni o zečićima... prebrutalno... onda smo se oko 12 išli grudati i bacati po snijegu... david i iveta su bili na jednoj strani, a mi ostali na drugoj... dalje ni nemoram pričati kak je sve izgledalo... ja sam u jednom trenutku našla veliku grudu i s njom krenula na ivetu, no on me skužio i hitio u dubok snijeg... tak je bilo još par puta i ja sam bila sva mokra nakon toga... al moram se pohvaliti da sam i ja njega bacila 2 puta (uz napomenu da je on visok 2 metra, a ja 1.66... funny)... i tako smo mi proveli cijelu noć, opijajući se i zabavljajući se... ujutro su se vratile cure iz begovog, a dalje sve znate...
mia

evo ljudovi da čujete i moju stranu priče...u biti krenule smo mi prema begovom sa par litri vina i prvo smo se ubijale od dosade i stalno kvocale kad ćemo već jednom stići...a onda je vino počelo djelovati... bilo je bolesno u životu mi se nije dogodilo da nisam u stanju sama hodati a onda smo još sreli razrednika i profače, razrednik mi je reko da je bolje da se makne od mene i da me više ne vidi pijanu jer me inače neće vodit u gardaland i na maturalac...koma...(a popila sam si samo čašicu-dve =) onda smo se konačno dovukle do begovog i tam su me probali nagovorit da popijem aktivni ugljen a ja glupača to naravno nisam htjela i sve sam ih tam izvrijeđala i kaj ja znam kaj ne...zatim me alkohol počeo popuštat pa sam otišla plesat sa svima koji su bili tamo i naravno još piti=)naravno sve je bilo super i ja onda moram napravit neku glupost znate ono iz zajebancije ja i melanie smo zabrijale ...tam pred svima!!bolesno,kaj ne...onda kasnije sam si ipak našla dečka za brijanje da nebi ljudi pomislili da sam lezba ili nekaj slično...sve u svemu bilo je ludo i nezaboravno, doživjela sam to da vidim maxa i tina da metu,čiste stol i peru suđe dok se ja i petra izležavamo na kauču i smijemo im se....a onda još i ta krčma to još nisam vidla tolko pedofila na jednom mjestu...sick=) sve u svemu to je to i od mene...
ivona


upiši komentar (2) ~ ispiši ~ link




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

kalendar
< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



o nama


Petra, Mia i Ivona su sve što ne možete zamisliti; mora se priznati da je uz njih atmosfera i više nego dobra. Kao likovi iz nekog ludog romana, naravno da i one rade gluposti - da ne spominjemo količinu smijeha koji su u stanju izazvati. :-) To su jednostavno one. Tri različita svijeta, koja se međusobno upotpunjuju, povezana su ovim snažnim prijateljstvom i jednim zanimljivim blogom. ––Boris

Petra, Mia i Ivona... te sam cure upoznala ovaj tjedan i možda ih neznam dovoljno da im sudim, ali o tim curama mogu samo reći najbolje... totalno otkačene, svaka na svoj način... baš kako treba biti. Svaka od njih je osoba za sebe, toliko su slične, ali opet toliko različite. ––Andrea

neke fora stranice


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
... samo pogledajte... nije za one slabih živaca
lyrics - tu možete naći tekstove pjesama

super blogovi


vjetrovito
Borisov blog

iter
Lukin blog

miin blog...

nell
Antonella

dega
hm... samo ga pogledajte. Shvatit ćete...

hodnik
ima zanimljivih stvari! Just look...

eddard
blog opičenog čovjeka koji je lud za gitarama

fridge
blog frenda koji je lud za motorima

andrea

cool slikice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












only time (enya)