< studeni, 2011  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

.. about me ..

.. hej hej ..
.. par crtica o meni ..
->manjak samopouzdanja.
->neuredna ...
->sarkastična ...
->puna inspiracije za sastave i pjesme ...
-> životinje .. <3
-> volin ljude, aa istovremeno mrzim buku ...
->osjećajna ..
->drukčiji stavovi od večine teenagera ...
->ne odustajem koliko god me tirali ... :D
->imam svoje JA .. iako me lako poljulja ..
->previse brinem za sitnice i upravo sam zato nekad nervozna ..
->bojim se nevjere ...
->prilagodljiva ..svugdi se uklapam lako ..
->uvik svima spremna pomoc .. makar i neznam te osobe ...
->volim diskutirat i bit u pravu
->darezljiva .. kad imam ...
->mrzim materijalno ...
-> sramezljiva, a komunikativna ..
->pucaju me filmovi osvete , al nikad nisam nikom .. haha:) .. ne zelim al .. ^^
->spontana .. bolje to nego neka 'uprogramirana'..
->prekriticna prema sebi .. zadam sebi toliko toga koliko obavit nemogu ..

udri link .. haha .. :)


http://www.scribd.com/

http://www.youtube.com/

http://www.tagged.com/?

http://stilist.hr/

http://www.facebook.com/

cine moj zivot ..

zigy .. macak .. crni macak .. sta bi ja bez njega .. ja i braco ga nasli kad je bio mali ..juuj ..

marinna -ide sa mnom u školu .. komunikativna, mogu joj virovat , s njom sam svašta prošla, trpila je i moje najgore, a i moje najbolje ..

my boy- haha eto aj najbolji momak na svitu ..nemam sta opisivat, al kad je sa mnom mora bit dobar .. ^^ ..(imam ja ukusa ,haha)

ruzica- znam je od malena , bile smo najbolje .. al prominila se .. postala je ono sto je najvise mrzila ..

ciki ciki- s njom sam bila u svadi, al sad smo stvarno super .. i s njom sam svasta prosla .. nema nam ravnih .. obozavam ic kuci kod nje uvik se najedem kolaca .. :DD ..

diviki-znan da mnogi ne viruju u musko zenska prijateljstva, al ja imam puno muskih frendova, aa on mi je najbolji .. odlican .. uvik ce pomoc, uvik ce bit uz tebe , zna puno o meni .. (dobia je okladu :( .. )

hrzicka- moja kolegica .. super je ka osoba, uvik ce pomoc , samo steta sta i subotom i nediljom nije u ST ..

marin-haahahah prika .. trpia e moje ispade na kacunaru, trpia me dok zderem burek .. ma sve naj naj ..

kike- NAJBOLJA .. svasta smo prosle .. je da je mlada od mene , al mogu joj virovat 1000% .. zna masu toga o menii ..

ii bla bla .. neda mi se pisat o svima koje volim i bez kojih nemogu zamislit zivot ..

LJUDI KOJE NE MOGU PODNIT:
-> retardirane materijaliste ..
-> one ljubomorne koji te oce zavadit s osobama do kojih ti je stalo ..
-> one koje nemaju svoj zivot pa oce sjebat tvoj ..
-> nepravedne
-> one kojima su SVI krivi za sve , a ne vide da je problem u njima ..
ŠTO VOLIM ...
->jest .. najveca strast ..
->slušat muziku, pošteno se isplesat ..
->čitat knjige .. horoskop :P .. (ponosna vaga)
MRZIM:
->zelenjavu ..
-> autoritet ..
->matematiku ....


Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info





četvrtak, 03.11.2011.

sad sam zbunjena? opet. uvik braćo. :D

čudno, jako čudno .. viđam konstantno na grupama , na statusima , na slikama drugih ljudi na fejsu kako pišu "osobe koje te rasplaču ne zaslužuju te, a oni zapravo ne obaziru se na tebe .." .. čekaj koji kurac , jesam ja jedina koja misli da to nije istina? pokušala sam s par prijateljica pričat, al nije išlo .. one i dalje po svom .. da se razumimo, garant vas mnogo ljudi ražalosti, možda neke i rasplače .. al šta je s nama kad nas rasplaču roditelji? roditelji koji su se brinili za nas ? minjali pelene .. oćete li sad reć da nas oni ne zaslužuju .. ajde budi razuman druže .. naravno da nećeš .. -.- .. trpe te kakav god bia .. prijatelji su uz tebe i sve .. al tko te voli ? tko će te uvik primit nazad? kome se moš pojadat a da ne traže materijalno? naravno obitelji .. koliko god nas razočarali, moramo ih volit jer učinili bi sve da smo sritni .. SVE ..
rasplačemo se i zbog prijatelja .. no .. moramo sami potrudit skužit jel oni to zaslužuju .. neznan, nitko ne zaslužuje da plačemo radi nekog .. al ako već plačemo nećemo valjda tugovat radi nekih fejk prijatelja koji će nas iskorištavat .. ne .. ako već moraš plakat moraš toj osobi virovat .. možda ta osoba ne želi da smo tužni, i ako sazna da smo tužni utješit će nas?
ljubav ? jeste li ikad plakali zbog ljubavi? e tu smo dosegli vrhunac moje zbunjenosti, a to pitam vas jer sama neznam .. dal' vrijedi zaplakat' zbog ljubavi ? zbog simpatije ?
po meni , može svako pokazivat emocije .. i dečki. mada , ne pokazuju se tako .. al jebemu mater, svatite, odgajani su "ti si muško, samo curice plaču" i naravno , neće zaplakat u većini da ne bi bili prozvani curice il nekim imenima, šta ja znam , neću toliko filozofirat .. al jebemu miša, nikome ne škodi kad pokaže emocije .. emocije su i sastavni dio .. nešto šta bi nas tribalo pokrećat .. bez obzira kakve bile pozitivne il negativne .. na vama je .. a , ako nekome smeta kakvi ste taj vas netko NE ZASLUŽUJE .. hvala pusa bok:*

- 01:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.