listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

.. about me ..

.. hej hej ..
.. par crtica o meni ..
->manjak samopouzdanja.
->neuredna ...
->sarkastična ...
->puna inspiracije za sastave i pjesme ...
-> životinje .. <3
-> volin ljude, aa istovremeno mrzim buku ...
->osjećajna ..
->drukčiji stavovi od večine teenagera ...
->ne odustajem koliko god me tirali ... :D
->imam svoje JA .. iako me lako poljulja ..
->previse brinem za sitnice i upravo sam zato nekad nervozna ..
->bojim se nevjere ...
->prilagodljiva ..svugdi se uklapam lako ..
->uvik svima spremna pomoc .. makar i neznam te osobe ...
->volim diskutirat i bit u pravu
->darezljiva .. kad imam ...
->mrzim materijalno ...
-> sramezljiva, a komunikativna ..
->pucaju me filmovi osvete , al nikad nisam nikom .. haha:) .. ne zelim al .. ^^
->spontana .. bolje to nego neka 'uprogramirana'..
->prekriticna prema sebi .. zadam sebi toliko toga koliko obavit nemogu ..

udri link .. haha .. :)


http://www.scribd.com/

http://www.youtube.com/

http://www.tagged.com/?

http://stilist.hr/

http://www.facebook.com/

cine moj zivot ..

zigy .. macak .. crni macak .. sta bi ja bez njega .. ja i braco ga nasli kad je bio mali ..juuj ..

marinna -ide sa mnom u školu .. komunikativna, mogu joj virovat , s njom sam svašta prošla, trpila je i moje najgore, a i moje najbolje ..

my boy- haha eto aj najbolji momak na svitu ..nemam sta opisivat, al kad je sa mnom mora bit dobar .. ^^ ..(imam ja ukusa ,haha)

ruzica- znam je od malena , bile smo najbolje .. al prominila se .. postala je ono sto je najvise mrzila ..

ciki ciki- s njom sam bila u svadi, al sad smo stvarno super .. i s njom sam svasta prosla .. nema nam ravnih .. obozavam ic kuci kod nje uvik se najedem kolaca .. :DD ..

diviki-znan da mnogi ne viruju u musko zenska prijateljstva, al ja imam puno muskih frendova, aa on mi je najbolji .. odlican .. uvik ce pomoc, uvik ce bit uz tebe , zna puno o meni .. (dobia je okladu :( .. )

hrzicka- moja kolegica .. super je ka osoba, uvik ce pomoc , samo steta sta i subotom i nediljom nije u ST ..

marin-haahahah prika .. trpia e moje ispade na kacunaru, trpia me dok zderem burek .. ma sve naj naj ..

kike- NAJBOLJA .. svasta smo prosle .. je da je mlada od mene , al mogu joj virovat 1000% .. zna masu toga o menii ..

ii bla bla .. neda mi se pisat o svima koje volim i bez kojih nemogu zamislit zivot ..

LJUDI KOJE NE MOGU PODNIT:
-> retardirane materijaliste ..
-> one ljubomorne koji te oce zavadit s osobama do kojih ti je stalo ..
-> one koje nemaju svoj zivot pa oce sjebat tvoj ..
-> nepravedne
-> one kojima su SVI krivi za sve , a ne vide da je problem u njima ..
ŠTO VOLIM ...
->jest .. najveca strast ..
->slušat muziku, pošteno se isplesat ..
->čitat knjige .. horoskop :P .. (ponosna vaga)
MRZIM:
->zelenjavu ..
-> autoritet ..
->matematiku ....


Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info





ponedjeljak, 31.10.2011.

PRIZNANJA ...

...Kada sam najtuznija, nesretna, najruznija,od sebe sto pet posto dam .. da jos jednom˙ pokusam,zurim da se uverim da je zivot ipak lep i da nije stao svet i da nikad nece ...


** kao što svaki blog ima svojih priznanja , napisat ću i ja malo o meni .. eto, ako će vam pomoć da saznate nešto malo o meni .. hehe .. idem sad pisat .. :) .. **

PRIZNAJEM DA ...
*.volim slušat muziku glasno .. iako u tišini dobijam najveću inspiraciju ..
*. volim opasne stvari , da mi se digne adrenalin .. toliko volim osjecaj straha ..
*.volim svoje ime , pristaje uz svako prezime .. jelena fettel :)
*.volim pošteno pojist, a jedino mi se u škembicu prima .. zna ko kako smanjit škembu? njami
*.pjevam pod tušem , pogotovo kad je škola ujutro , svih probudim .. a i volim se dugo tuširat ..
*.želim naučit svirat klavir odkad sam čula maksima mrvicu i rapsodiju prije 5 god ..
*.kad smo kod klavira, obožavam da muški imaju duge prste .. mrzim male i debele prste .. možda cjepidlačim , al meni je to najsss:)
*.htjela bi imat starijeg brata .. ne ovo dvoje mlađih .. adrš .. -.-
*.sam danas glumila momka da me jedan lik ostavi na miru i to danas .. auff, neprocjenj'vo ..
*.musko drustvo mi je ugodnije od zenskog ..
*.sa boravkom u muskom drustvu svatila san dosta stvari .. ali ipak san zena jer:
*. preemotivna sam, sve uzimam srcu , al USTANEM kad se NAJMANJE NADATE ,naughty
*.priznajem da sam previse drukcija od svojih vrsnjaka ..
*. volim cipkasto donje rublje ..
*.volim pjevat iako se ljudi oko mene bune:*
*. nekada mi je vrlo teško reć kako se osjećam ..
*.mrzin kad me se sazaljeva , ako ces pomoc pomozi , ako ne , jeb'ga .. samo ne govori .. "aa jadna.." burninmad
*.volim skakat po kiši i jebe me se za posljedice hehe ..
*.me sitnica moze nasmijat , poput miganja, a i sitnica rasplakat koja ce potaknut sumnju ..
*.realna san, al po potribi veci pesimista .. :DD
*.mislin da mi "prija i prijatelj" imaju odnose cudne prirode jer ih je cudno gledat u blizini
*.virujem u sudbinu i vjecnu ljubav ..
*.volim itekako bit u pravu, i pobjedivat diskusije .. :D
*.virujem u svoj los predosjecaj .. I PLASIM GA SE ..jer zasad sve u pravu ..eek
*.smiruje me sjedenje u prirodi i gledanje u zvijezde ..
*.jedva čekam napustit ovaj sasrani dosadni grad .. makar negdi malo dalje al di cu imat svoj mir
*.zelim da me cila porodica ostavi na miru, bogami -.-
*.previse se opterecujem nebitnim sitnicama, iako su veoma bitne za mene
*.meni je ronaldo ruzan. hahahaha
*.mi je dosadilo vise pisat hahaha


..* eto, to je to .. adio sad .. al eo i pjesmica ...


...Smij se i kad plakati bi htjela,
osmjehom sakri sve što ti srce skriva,
ne dopusti onom tko ti bol nanosi,
da u tvojim suzama uživa ...

- 23:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.